Goed nieuws en slecht nieuws
Het goede nieuws: Ik ben eindelijk teruggebeld 2 dagen na mijn eerste belletje en zelfs door dezelfde persoon.
Het slechte nieuws: De interne vraag is teruggekomen zonder oplossing, de oplossing weer de andere afdeling mailen. Mijn vraag informeer je leidinggevende en vraag wat te doen. Dit sorry we vragen het na is geen oplossing.
Werkwijze Ziggo
Dit is toch ongehoord. Leg uit wat er mis is en los dat op. Zelfs dat wordt mij niet verteld er gaan inhoudsloze mailtjes heen en weer bij Ziggo.
Als ik vraag iets met de aansluiting of zo zegt men waarschijnlijk wel omdat het nieuwbouw is, maar dat is niet de kwaliteit van de interne mail kennelijk.
De aansluiting
De aannemer heeft netjes geinstalleerd dat heb ik meermaals aangegeven
Ik ben trouwens de laatste van 32 nieuwe woningen die een abonnement afsluit dus zo moeilijk kan het niet zijn check postcode gewoon even.
Ik heb maar even een foto erbij gedaan van de aansluiting in de meterkast zou niet weten wat er mis aan is.