Ben_67

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Installatie pakket wordt maar niet geleverd

Ik heb 20 augustus een abbonement afgesloten.

Installatiepakket zou op 23 augustus worden geleverd, die afspraak is niet nagekomen en er gebeurt niets.

Ik heb nu diverse keren zelf contact opgenomen en krijg alleen ontwijkende antwoorden.

  • Zoals de bestelling is niet doorgezet.
  • Volgende week ergens.
  • Ik doe mijn best ..

Hoe zorgt Ziggo ervoor dat het pakket vandaag wordt verzonden zodat ik het morgen heb?

Fijn dat er een bevestiging van de bestelling is gestuurd maar als ik niets ontvang kan ik niets installeren in onze nieuwe woning! Het was voorzien de boel morgen (27/8) te installeren zodat ik internet en TV heb.

Het begint niet best zo ........ 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19180Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Ben_67 Even een update van onze kant. De order wordt nu verwerkt door mijn collega's Het pakket wordt nu z.s.m. geleverd. Je ontvangt nog e-mails over de levering (incl. Track and Trace). Daarnaast heb ik gratis wifi back up voor je geregeld op het doorgegeven mobiele Vodafone nummer. Hierover heb ik jou ook een privebericht gestuurd.

Bekijk in context

22 Reacties 22
Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

@Ben_67  Zet even je postcode en huisnummer in je profiel dan kan een Ziggo moderator dit probleem voor je oppakken. Postcode en huisnummer zijn alleen voor hen zichtbaar. 
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Ben_67
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

gedaan

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Ben_67 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.

 

Blijkbaar gaat hier iets helemaal verkeerd. Als je zorg dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, dan kan een Ziggo-moderator je gegevens inzien en bekijken wat er aan de hand is. Je gegevens zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier.

 

Ben_67
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

staat er nu in

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Ben_67. Welkom hier!

Wat een stroef begin dit zo, zeg :-(. Ik ben meteen je gegevens ingedoken en zie dat de bestelling on hold staat met een melding die ik zo niet ken. 
Nu wil ik van alles gaan uitzoeken en in gang zetten, maar ik zie ook dat je gister contact met mijn collega gehad hebt en dat zij aangegeven heeft hiermee bezig te gaan en je vandaag terug te bellen. Ik wil me er dus niet meteen in storten, want ik wil voorkomen dat we door elkaar heen gaan werken waardoor dingen juist (weer) mis gaan. Zullen we het gesprek met mijn collega vandaag even afwachten? 

Ben_67
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Het is nu bijna 12:00 ik ben niet gebeld!
Ik heb zelf ook gebeld deze ochtend die medewerker zei is doorgezet nu lees ik weer on hold.
Het zou handig zijn als jullie een ticket aanmaken bij een probleem en je steeds bij dezelfde terecht komt.
Als ik mijn klanten beloof te bellen moet ik dat ook gewoon nakomen.
Nu wordt er veel beloofd of wat vager toegezegd maar mijn indruk is er wordt een mailtje gestuurd naar een andere afdeling bij jullie intern en dan ik het klaar (ik hoop natuurlijk dat er meer gebeurt).

Dat is wat ik bedoelde je krijgt iedere keer ander verhaal en van het terugbellen komt niets terecht.
Als het installatiepakket vandaag wordt verzonden heb ik het morgen.

Ik heb een ziggo aansluiting in de meterkast die bedraad is en al mijn buren ook en daar is het ook actief ik ben de laatste die live gaat maar kennelijk niet op de afgesproken datum.

In een visioen zag ik een werkende installatie eind september  ... hoop dat het niet waar is

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hij staat on hold en dat is inderdaad doorgezet naar de afdeling die dit moet oplossen. Dat is alleen helaas niet zo 1,2,3, gedaan. Mijn collega heeft een terugbelafspraak voor vandaag gemaakt. De dag is om 12:00 natuurlijk nog niet om. 

Ik zal zelf de betreffende afdeling ook nog even mailen, al denk ik niet dat dit de boel zal versnellen, gezien dit al gedaan is. 

 

Ik snap dat je baalt en dat je denkt "doe t nou gewoon even op de post". Maar zo werkt het niet. Het abonnement moet geactiveerd en die is nu on hold gezet, wat opgelost moet worden door die afdeling. Hoe ongelooflijk kut ook, ik kan je nu niet direct iets toesturen waar je wat aan hebt. 

Ben_67
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Als ik het goed begrijp heb je niets aan een overeenkomst en bevestiging van een bestelling.

De afspraak die je maakt over ingangs- en leverdatum is ook niets waard.

Je moet maar geduld hebben tot iemand tijd vindt je abbonement te activeren.

Lijkt me idd erg ingewikkeld. Wat is het probleem?
Waarom wordt ik niet geinformeerd dat het niet lukt en wat er aan de hand is.

Een oplossing is beter dan aan het lijntje worden gehouden, ik merk er niets van en ervaar het laatste.

Ik hoop dat het bij anderen soepeler gaat, maar ik ben ernstig teleurgesteld en dan druk ik me nog voorzichtig uit.

Stap 1 activeren
Stap 2 verzend het pakket

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Dit is natuurlijk niet hoe het normaal gaat. Er is hier iets helemaal mis gegaan. En dat is ongelooflijk vervelend, niet in de laatste plaats voor jou. Maar hoe naar ook, dit is niet met een muisklik op te lossen. De afdeling die hierover gemaild is, is aan zet en daar moeten we nu op wachten. 

Ben_67
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb even een aantal problemen:

  • ik zou terug worden gebeld 12:00 uur is natuurlijk optimistisch maar het is nu 20:00 en ik ben helemaal niet gebeld. Dat is dus de tweede keer dat Ziggo in gebreke blijft.
  • even mailen met de "afdeling" die erover gaat is volstrekt ontoereikend als je als bedrijf je afspraken niet nakomt ik had verwacht dat ik dat al lang duidelijk had gemaakt

Ik ga dit verder escaleren als jullie het zelf niet doen
De verwachting lijkt me reeel dat gemaakte afspraken worden nagekomen

Waardeloze klantenservice dit

Ben_67
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Goed nieuws en slecht nieuws
Het goede nieuws: Ik ben eindelijk teruggebeld 2 dagen na mijn eerste belletje en zelfs door dezelfde persoon.

Het slechte nieuws: De interne vraag is teruggekomen zonder oplossing, de oplossing weer de andere afdeling mailen. Mijn vraag informeer je leidinggevende en vraag wat te doen. Dit sorry we vragen het na is geen oplossing.

 

Werkwijze Ziggo

Dit is toch ongehoord. Leg uit wat er mis is en los dat op. Zelfs dat wordt mij niet verteld er gaan inhoudsloze mailtjes heen en weer bij Ziggo.

Als ik vraag iets met de aansluiting of zo zegt men waarschijnlijk wel omdat het nieuwbouw is, maar dat is niet de kwaliteit van de interne mail kennelijk.

 

De aansluiting
De aannemer heeft netjes geinstalleerd dat heb ik meermaals aangegeven
Ik ben trouwens de laatste van 32 nieuwe woningen die een abonnement afsluit dus zo moeilijk kan het niet zijn check postcode gewoon even.

Ik heb maar even een foto erbij gedaan van de aansluiting in de meterkast zou niet weten wat er mis aan is.

 

 

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

is er al iets meer bekend/geregeld?

Ben_67
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik hoor helemaal niets meer, kennelijk niet urgent voor Ziggo

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

misschien @tobiastheebe een mod inseinen

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31066Posts
  • 2181Oplossingen
  • 15504Likes

Zojuist gedaan.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19180Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Ben_67 Wat ontzettend zuur dat het allemaal zolang duurt! Ik heb de kwestie opnieuw onder de aandacht gebracht bij de afdeling die hierover meer kan vertellen. We laten het aan jou weten zodra er meer bekend is. Heb je toevallig ook een Vodafone Mobiel abonnement? Dan kan ik ter overbrugging Wifi-back up voor je regelen tot het pakket in orde is gemaakt. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19180Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Ben_67 Op dit moment zijn mijn collega's voor je bezig om het pakket voor jou in orde te krijgen. Heb je d.m.v. een privebericht ter verificatie nog het IBAN Rekeningnummer? Je stuur een privebericht door bovenaan op "Berichten" te klikken en vervolgens op het "Oranje-witte kladblok symbool". Vul dan bij "Verzenden naar" mijn naam in zodat het bericht bij mij uitkomt? De afdeling die hier mee bezig is vraag hier namelijk om, en het is niet terug te vinden in de oorspronkelijke order. 

Ben_67
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb de info als prive bericht gestuurd.

@Tobias en robin dank voor connecten

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19180Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Ben_67 Hartelijk dank voor de gegevens ter verificatie! Mijn collega's zijn druk bezig om het pakket nu z.s.m. voor je in orde te maken. 

Uitgelicht topic