1
Vraag
2
Reacties
Wim1957

Raadgever
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Inlogproblemen: Account niet geschikt voor Mijn Ziggo

Ik kan niet inloggen in Mijn Ziggo. Krijg telkens de melding dat mijn account niet geschikt is. Vervolgens mag ik het proberen via de website. Als ik daar inlog verschijnt een foutmelding en kan ik niets meer. Ik heb al vier keer de Ziggo app verwijderd en weer geïnstalleerd maar helaas. Ik heb me nog maar nét als abonnee bij Ziggo aangemeld, heb zelfs nog geen modem, moet mijn tijd bij KPN uitzitten maar mijn eerste kennismaking met Ziggo is niet geweldig. Wel vriendelijke medewerkers aan de telefoon gehad maar die spreken gebrekkig Nederlands, met als gevolg onjuist geschreven achternaam en om die reden ook een onjuist e-mailadres. Dat is nu gelukkig opgelost maar nu kom ik niet in Mijn Ziggo. Pfff… what’s next? 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Pineapple
Expert
Expert
  • 1050Posts
  • 136Oplossingen
  • 314Likes

@Wim1957  schreef:

Ik kan niet inloggen in Mijn Ziggo. Krijg telkens de melding dat mijn account niet geschikt is. Vervolgens mag ik het proberen via de website. Als ik daar inlog verschijnt een foutmelding en kan ik niets meer. Ik heb al vier keer de Ziggo app verwijderd en weer geïnstalleerd maar helaas. Ik heb me nog maar nét als abonnee bij Ziggo aangemeld, heb zelfs nog geen modem, moet mijn tijd bij KPN uitzitten maar mijn eerste kennismaking met Ziggo is niet geweldig. Wel vriendelijke medewerkers aan de telefoon gehad maar die spreken gebrekkig Nederlands, met als gevolg onjuist geschreven achternaam en om die reden ook een onjuist e-mailadres. Dat is nu gelukkig opgelost maar nu kom ik niet in Mijn Ziggo. Pfff… what’s next? 

Dit zegt al genoeg. Een Mijn Ziggo-account kun je niet al aanmaken als je nog niet de benodigde apparatuur, zoals een modem, van Ziggo ontvangen hebt. Bespaar jezelf nu dus de moeite. Per wanneer gaat het abonnement ongeveer in? Heb je al bericht ontvangen van PostNL wanneer de levering van de apparatuur plaatsvindt? 

Bekijk in context

Wim1957
topicstarter
Raadgever
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Haha..je zit er wel bovenop. Ik heb net mijn modem aangesloten. Nog geen uur geleden. Naar aanleiding van jouw vraag meteen ingelogd en jawel.. het lukte de eerste keer. Inloggen kan dus pas als het modem is geactiveerd. Probleem opgelost. Thanx.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59591Posts
  • 4011Oplossingen
  • 14907Likes

"Als ik daar inlog verschijnt een foutmelding en kan ik niets meer."

Welke foutmelding krijg je te zien?

Wim1957
topicstarter
Raadgever
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

235828EE-3946-4863-BF6E-9574543E1DBF.png

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59591Posts
  • 4011Oplossingen
  • 14907Likes

Er lijkt op dit moment een storing aan de gang te zijn.

Hier doen een aantal zaken het ook niet meer.

Wim1957
topicstarter
Raadgever
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Die storing duurt dan wel erg lang. Ik hoop van harte dat ik straks betere ervaringen heb met Ziggo. Dit is wel een erg valse start. 

Wim1957
topicstarter
Raadgever
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

@Bert Ik reageer ff op mezelf. Er komt geen oplossing. Ik heb de app inmiddels 7 keer verwijderd en 8 keer geïnstalleerd.. maar mijn account blijft ongeschikt voor Mijn Ziggo. Als dat wordt veroorzaakt doordat mijn abo nog niet is ingegaan komt het wel goed straks, hoop ik. Als dat er echter niets mee te heeft.. dan begrijp ik er niets van. 

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59591Posts
  • 4011Oplossingen
  • 14907Likes

Een Ziggo moderator kan meekijken in de achtergrond en de juiste reden vinden waarom het nog niet werkt.

Pineapple
Expert
Expert
  • 1050Posts
  • 136Oplossingen
  • 314Likes

@Wim1957  schreef:

Dit zegt al genoeg. Een Mijn Ziggo-account kun je niet al aanmaken als je nog niet de benodigde apparatuur, zoals een modem, van Ziggo ontvangen hebt. Bespaar jezelf nu dus de moeite. Per wanneer gaat het abonnement ongeveer in? Heb je al bericht ontvangen van PostNL wanneer de levering van de apparatuur plaatsvindt? 

Pineapple
Expert
Expert
  • 1050Posts
  • 136Oplossingen
  • 314Likes
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 12084Posts
  • 978Oplossingen
  • 4504Likes

Hey @Wim1957. Welkom hier en bijna bij Ziggo!
Je account zal nu inderdaad nog niet werken doordat je abonnement nog niet in is gegaan. Ik verwacht dat het vanzelf opgelost is wanneer je abonnement van start is gegaan. Mocht dit nou niet het geval zijn, laat je het ons dan hier weten? Dan gaan we dan verder op onderzoek uit.

Wim1957
topicstarter
Raadgever
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ja hoor. Ik zet e.e.a. tot 18 augustus op pauze. Tot die tijd blijf ik nog bij KPN. Ik meld me weer na die datum, hopelijk met goed nieuws. Bedankt voor zover.  

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 484Posts
  • 61Oplossingen
  • 200Likes

Hej @Wim1957! Hoe is het gegaan? Ondertussen al gelukt?                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Wim1957
topicstarter
Raadgever
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Haha..je zit er wel bovenop. Ik heb net mijn modem aangesloten. Nog geen uur geleden. Naar aanleiding van jouw vraag meteen ingelogd en jawel.. het lukte de eerste keer. Inloggen kan dus pas als het modem is geactiveerd. Probleem opgelost. Thanx.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 484Posts
  • 61Oplossingen
  • 200Likes

Aah wat super Wim! Goed om te horen! Fijne avond alvast! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates