grevenno

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inlogprobleem Mijn Ziggo

Altijd kon ik met mijn vrouw haar account inloggen bij mijn Ziggo (inzien van factuur) en Ziggogo voor televisie. Na de laatste
vakantie in Portugal is het voor mij niet meer mogelijk met haar account in te loggen ook in Nederland. Wat is de oplossing?
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
grevenno
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dag Evert, het is gelukkig opgelost. Het blijkt dat ik een verkeerde wachtwoord hebt gebruikt. Mijn zoon bewaart alle wachtwoorden in een digitale kluis. Hij heeft mij weer op het goede spoor geholpen. Dus ik kan weer inloggen in mijn ziggo.
groet,
Grevenno

Bekijk in context

4 Reacties 4
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6803Posts
  • 779Oplossingen
  • 1746Likes
Hoi grevenno,

Welke melding krijg je te zien?
En kan je vrouw zelf wel inloggen?

Groet,
Evert
grevenno
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dag Evert, het is gelukkig opgelost. Het blijkt dat ik een verkeerde wachtwoord hebt gebruikt. Mijn zoon bewaart alle wachtwoorden in een digitale kluis. Hij heeft mij weer op het goede spoor geholpen. Dus ik kan weer inloggen in mijn ziggo.
groet,
Grevenno
Evert
Super Expert
Super Expert
  • 6803Posts
  • 779Oplossingen
  • 1746Likes
Hoi Grevenno,

Top! Mooi dat het opgelost is en fijn dat je een update geeft!
Weer veel plezier met Ziggo Go 🙂

Groet,
Evert
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3799Posts
  • 214Oplossingen
  • 1374Likes
Hallo grevenno, welkom op onze Community.

Bedankt dat je hier nog een update geeft hoe het is opgelost 🙂 Fijn dat je nu weer kan inloggen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates