1
Vraag
2
Reageer en help mee
LJ1980

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inlognaam MijnZiggo.nl aanpassen

Goeienavond

 

Graag zou ik willen weten hoe ik een inlognaam kan instellen zodat ik niet perse met mijn emailadres in moet loggen op mijnziggo.nl

Ik weet dat het mogelijk is want bij een ander abnnement van mij kon ik dat wel doen.

Ik kan alleen het emailadres veranderen bij inloggegevens wijzigen.

 

Bij voorbaat dank

6 Reacties 6
Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

volgens mij als je inlogt op mijnziggo.nl dan moet je je gebruikersnaam of email adres kunnen aanpassen. alleen hoe precies dat zou je zelf even moeten ontdekken. 

LJ1980
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat is t em juist....als ik naar gegevens ga, dan kan ik alleen maar mijn inlognaam in een ander emailadres veranderen. Dat wil ik dus niet...irritant.

Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

O dat is raar moment ik ga even kijken of ik iets voor je kan vinden. 

Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

https://community.ziggo.nl/t5/De-Community/Gebruikersnaam-aanpassen/m-p/676323 misschien heb je hier wat aan? ik wens je alvast succes en ik hoop dat hiermee wordt opgelost.

LJ1980
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja ik zag die ook al...maar vind het gewoon vaag dat je je eigen inlognaam niet in kunt stellen of dat je blijkbaar alleen met emailadres in moet/kunt loggen.

Richard1993!

Level 12
  • 638Posts
  • 15Oplossingen
  • 117Likes

Ja dat vind ik dus ook. ik had je graag willen helpen. maar ik weet helaas ook niet hoe het mogelijk is. had je het al aan ziggo zelf gevraagd? misschien dat hun je beter kunnen helpen. of hebben hun je juist doorverwezen naar hier?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic