Faktuur van Ziggo, dus inloggen om te bekijken. Na het invullen van mijn wachtwoord krijg ik een 15 minuten time-out want? En dat gaat lang duren...... Dus ik vraag 'wachtwoord vergeten' en krijg dan een link. Die van Vodafone is. Waar ik mijn nieuwe wachtwoord op kan geven, waarmee ik niet kan inloggen op Ziggo want 'dit is een Vodafone only user' en samenvoegen lukt niet want 'uw Vodafone klantnummer is... en bij Ziggo heeft u nul' dus ik besta niet voor Ziggo. 'Samenvoegen lukt niet, bel ons even' en een telefoonnummer is er niet bij. Dus dan maar via facebook. Ik vul in dat ik in wil loggen bij Ziggo maar een time-out krijg van 15 minuten en krijg direkt antwoord: 'Hier is een link, tevreden?' Het is een link alweer naar Vodafoon, waar ik mijn wachtwoord dus alweer verander en weer niet in kan loggen bij Vodafone want 'u bent geen klant van ons' nee, ben ik ook niet, en 'samenvoegen met Ziggo lukt niet, bel' en 'u bent een vodafone only user' en het telefoonnummer is er weer niet en is als ik het krijg ongetwijfeld van vodafone.
Ik kan niet inloggen bij mijn Ziggo want ik krijg steeds een 15 minuten time-out.
Als ik mijn wachtwoord opvraag krijg ik een link naar Vodafone waarmee ik verder niets kan
Lekker dus.