Mooitje

Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen op Ziggo is inloggen op Vodafone en die kennen me niet

Faktuur van Ziggo, dus inloggen om te bekijken. Na het invullen van mijn wachtwoord krijg ik een 15 minuten time-out want? En dat gaat lang duren...... Dus ik vraag 'wachtwoord vergeten' en krijg dan een link. Die van Vodafone is. Waar ik mijn nieuwe wachtwoord op kan geven, waarmee ik niet kan inloggen op Ziggo want 'dit is een Vodafone only user' en samenvoegen lukt niet want 'uw Vodafone klantnummer is... en bij Ziggo heeft u nul' dus ik besta niet voor Ziggo. 'Samenvoegen lukt niet, bel ons even' en een telefoonnummer is er niet bij. Dus dan maar via facebook. Ik vul in dat ik in wil loggen bij Ziggo maar een time-out krijg van 15 minuten en krijg direkt antwoord: 'Hier is een link, tevreden?' Het is een link alweer naar Vodafoon, waar ik mijn wachtwoord dus alweer verander en weer niet in kan loggen bij Vodafone want 'u bent geen klant van ons' nee, ben ik ook niet, en 'samenvoegen met Ziggo lukt niet, bel' en 'u bent een vodafone only user' en het telefoonnummer is er weer niet en is als ik het krijg ongetwijfeld van vodafone.
Ik kan niet inloggen bij mijn Ziggo want ik krijg steeds een 15 minuten time-out.
Als ik mijn wachtwoord opvraag krijg ik een link naar Vodafone waarmee ik verder niets kan
Lekker dus.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mooitje
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel. Ik heb inmiddels niet ingelogd via mijn email adres maar alleen met mijn naam. Die automatisch veranderde in mijn email adres zodat ik weer een time out kreeg. Toen verder gegaan met zoeken naar contact met Ziggo en dat lukte en ik ben prima geholpen. Mijn vriends abonnement (mobiel) was gekoppeld aan mijn abonnement (vandaar dat Vodafone verhaal dus dat wordt ook gehusseld) en ik kon beter inloggen via Edge ipv Google. Google blijkt vaker rare dingen te doen met Ziggo inlogs.
Ik kan nu inloggen via Edge, heb mijn fakturen bekeken en nog veel meer. Mijn hartelijke dank voor de dame van Ziggo die me echt geweldig geholpen heeft. Heb alle Google chrome inlogpagina's nu gesloten en onthoud:
Als inloggen bij mijn ziggo niet lukt komt dat mogelijk omdat je inlogt via google chrome.
Probeer het dan eens via Edge

Bekijk in context

15 Reacties 15
Mooitje
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Gelukkig kan ik nog wel inloggen met het oude wachtwoord op mijn ziggo mail, dus het wachtwoord is goed. Nu kijken of ik via mijn ziggo mail bij mijn fakturen komen kan. Volgens bij is Ziggo gegijzeld door Vodafone
Mooitje
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nee, dat lukt ook niet dus.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Dan gaat er iets ergens niet goed.
Tijd om een moderator hier naar te laten kijken.
Zorgt u er voor dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, zodat ze in uw gegevens kunnen kijken.
Mods komen hier dagelijks langs, maar het kan even duren voor hun reactie volgt.
Mooitje
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel. Ik heb inmiddels niet ingelogd via mijn email adres maar alleen met mijn naam. Die automatisch veranderde in mijn email adres zodat ik weer een time out kreeg. Toen verder gegaan met zoeken naar contact met Ziggo en dat lukte en ik ben prima geholpen. Mijn vriends abonnement (mobiel) was gekoppeld aan mijn abonnement (vandaar dat Vodafone verhaal dus dat wordt ook gehusseld) en ik kon beter inloggen via Edge ipv Google. Google blijkt vaker rare dingen te doen met Ziggo inlogs.
Ik kan nu inloggen via Edge, heb mijn fakturen bekeken en nog veel meer. Mijn hartelijke dank voor de dame van Ziggo die me echt geweldig geholpen heeft. Heb alle Google chrome inlogpagina's nu gesloten en onthoud:
Als inloggen bij mijn ziggo niet lukt komt dat mogelijk omdat je inlogt via google chrome.
Probeer het dan eens via Edge
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Mooi te lezen dat het gelukt is.
Plezierige dag verder.
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Inloggen is en blijft een drama bij Ziggo.....
Gebruik je een adblocker dan moet je die afzetten.
Blijkbaar wil Ziggo je perse reclame pushen en diverse trackers op je loslaten
Log je in via 4G dan lukt dat wel maar zodra je wilt uitloggen dan zit je 10-20 minuten naar een draaiend pijltje te kijken.
Sluit je de browser en na 5 minuten terug op de Ziggo website ben je nog gewoon ingelogd.

Ziggo is zo’n beetje het enige bedrijf waarbij dit soort problemen eerder regel dan uitzondering zijn.
Elke maand bij het ophalen van de rekening is het een verrassing van wat er nu weer fout gaat 🙂
iRuud

Level 7
  • 170Posts
  • 1Oplossingen
  • 35Likes
Inloggen op mijn. Ziggo via de CHROME browser van GOOGLE gaat niet. Inloggen op mijn Vodafone gaat wel. Zelfde username en zelfde Password.

Neem ik Safari als browser dan kan ik dus wel inloggen op mijn Ziggo.
Mooitje
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dank jullie wel allemaal. Ja, ik heb een adblocker, ik wil zelf bepalen wat iemand me op mijn bord gooit.
Ik heb opgeschreven voor volgende maand: Ziggo inloggen via Edge.
En nu nog: waarom? Maar misschien moet ik dat op de raadsels van internet gooien.... 🙂
Mijn bloeddruk is weer gezakt en ik sluit deze topic, als dat kan. Groetjes van Maartje
Dubost 1

Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

het zelfde probleem 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2126Likes

@Dubost 1 Frustrerend dat je tegen soortgelijke problemen aanloopt! Ik zie dat je hiervoor contact met ons hebt gehad en dat er een opdracht is aangemaakt voor een andere afdeling. Zij nemen naar verwachting vandaag of morgen (anoniem) telefonisch contact met je op. Ik vertrouw erop dat het goed komt! Mocht er toch nog iets zijn, geef vooral een gil. 

Dubost 1

Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

bedankt ,het is opgelost, en snel ook komplement ,

v.g. Dubost 1

Stappie76

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb sinds het veranderen van het "mijn ziggo" wachtwoord ook een probleem. Ik kan bij "mijn ziggo" alleen nog maar inloggen via de android app. Via de website lukt wel, maar dan wordt ik doorgelinkt naar een Vodafone_only_user link. Ik kan na het inloggen mijn gegevens niet inzien. Facturen niet, mijn producten enz niet. Ik kan op deze site dus eigenlijk niets, behalve Login veranderen, wachtwoord wijzigen, account uitbreiden, account extra beveiligen, accounts samenvoegen en actieve sessie stoppen. Daarnaast is het vreemd dat ik alleen maar via mijn oude inloggegevens in kan loggen bij "ziggo go", terwijl dit dezelfde inloggegevens zouden moeten zijn dan bij "mijn ziggo". Ik heb hierover al een keer telefonisch contact gehad met ziggo, maar het is helaas niet opgelost. Het lijkt erop dat er bij Ziggo iets flink mis is gegaan in het systeem na het veranderen van mijn "mijn ziggo" wachtwoord..

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Stappie76! Van harte welkom op de Ziggo Community! Heel vervelend dat je sinds kort ook problemen ervaart met het inloggen bij Mijn Ziggo en Ziggo Go. Je gebruikt wel de gegevens van het huidige klantnummer? 

Heb je hier al eens je gegevens opnieuw opgevraagd. Zou je dat anders eens willen doen? Anders kunnen we ook je Mijn Ziggo account verwijderen. Dan kun je na 24 uur een nieuwe aanmaken met een ander e-mailadres. Ik hoor het graag. 

Stappie76

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas heeft dat niet het gewenste effect. Er komt te staan: "Deze combinatie van klantnummer, Postcode en huisnummer herkennen we niet. Wil je het nog eens proberen? Lukt dat niet, neem dan contact met ons op"

 

Het rare is dat het wachtwoord daarna wel gewijzigd is, maar voor de rest heeft het totaal geen invloed en kan ik nog steeds niet bij al mijn ziggo gegevens via de website.

 

Heeft het verwijderen van mijn ziggo account ook gevolgen voor mijn ziggo go account en is deze dan 24 uur lang niet te gebruiken ?

Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @Stappie76! Sorry voor de late reactie allereerst. Het is behoorlijk druk en jammer genoeg komen we daardoor niet direct toe aan alle topics en nieuwe reacties 😞

Jammer dat het niet gelukt is om de gegevens opnieuw aan te vragen op advies van mijn collega. Gek ook dat het nog steeds niet lukt via de website. Wat me nog te binnen schoot: heb je het ook al eens getest in een andere browser? Mogelijk zijn het je cookies of is het je cache geheugen in de specifieke browser waardoor het inloggen niet soepel verloopt. Dit sluit je eenvoudig uit door eens een andere browser te testen, of je cookies/cache te wissen in de browser die je normaliter gebruikt.

 

Het verwijderen van je Mijn Ziggo account is natuurlijk een vrij verregaande 'oplossing'. Dit kunnen we voor je regelen maar je zult dan zelf opnieuw moeten registreren. Zonder gevolgen voor Ziggo GO is het niet, omdat je dan ook een nieuwe inlog voor Ziggo GO verkrijgt. 

Uitgelicht topic