1
Vraag
2
Reageer en help mee
HansdeMooij

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen op Mijn Ziggo

21-03-2022 Hallo! Inloggen op Mijn Ziggo mislukt al vele weken. Herhaalde malen aangemeld als probleem. Zowel telefonisch als per email. Men schijnt het probleem te onderkennen maar niet voor mij op te kunnen lossen. Antwoord van ZIGGO per mail ontvangen: "Ik zie dat u vandaag contact heeft gehad over deze storing. Ik begrijp dat er op dit een algemeen probleem is, waar hard aan gewerkt wordt om het op te lossen."

Ook werd mij telefonisch aanbevolen om het "zo nu en dan" maar opnieuw zelf  proberen (alleen dat antwoord al!)  Probleem is dat ik na klikken op de linkknop "Mijn Ziggo" ik na enige seconden pauze terugval op "Mijn Account" Het Password en inlog zijn 100% okay. Zeer hinderlijk en geeft mij een groot geval van onveiligheid tav emailaccounts, passwords, abonnementgevens etc.

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56617Posts
  • 3737Oplossingen
  • 13582Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 429Posts
  • 46Oplossingen
  • 159Likes

Dag @HansdeMooij welkom op de community 🙂

Wat balen dat het zo misloopt met Mijn Ziggo. Het klopt dat er een algemeen incident is waar hard aan gewerkt wordt. Ik kan mij ook goed voorstellen dat jij graag wilt weten waar je aan toe bent. Vooral het gevoel van veiligheid kan ik mij goed indenken. 

Om voor je te achterhalen of ik iets kan doen heb ik wat gegevens nodig. Wil je je profiel aanvullen met adres gegevens? Dan kan ik voor je aan de slag 🙂

HansdeMooij
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat zou fijn zijn Madelon. Mijn profiel heb ik met privé gegevens nu voor je aangevuld.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2600Posts
  • 313Oplossingen
  • 650Likes

Goedemorgen @HansdeMooij

We begrijpen zeker dat het wenselijk is om altijd je Mijn Ziggo te kunnen benaderen.

Helaas is dit een technisch issue, en dat ligt bij de ontwikkelaars. Ik heb momenteel ook geen update voor je hoe lang dit nog kan duren.

Uiteraard kun je tot die tijd wel de Mijn Ziggo app blijven gebruiken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates