Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
21-03-2022 Hallo! Inloggen op Mijn Ziggo mislukt al vele weken. Herhaalde malen aangemeld als probleem. Zowel telefonisch als per email. Men schijnt het probleem te onderkennen maar niet voor mij op te kunnen lossen. Antwoord van ZIGGO per mail ontvangen: "Ik zie dat u vandaag contact heeft gehad over deze storing. Ik begrijp dat er op dit een algemeen probleem is, waar hard aan gewerkt wordt om het op te lossen."
Ook werd mij telefonisch aanbevolen om het "zo nu en dan" maar opnieuw zelf proberen (alleen dat antwoord al!) Probleem is dat ik na klikken op de linkknop "Mijn Ziggo" ik na enige seconden pauze terugval op "Mijn Account" Het Password en inlog zijn 100% okay. Zeer hinderlijk en geeft mij een groot geval van onveiligheid tav emailaccounts, passwords, abonnementgevens etc.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Dag @HansdeMooij welkom op de community 🙂
Wat balen dat het zo misloopt met Mijn Ziggo. Het klopt dat er een algemeen incident is waar hard aan gewerkt wordt. Ik kan mij ook goed voorstellen dat jij graag wilt weten waar je aan toe bent. Vooral het gevoel van veiligheid kan ik mij goed indenken.
Om voor je te achterhalen of ik iets kan doen heb ik wat gegevens nodig. Wil je je profiel aanvullen met adres gegevens? Dan kan ik voor je aan de slag 🙂
Dat zou fijn zijn Madelon. Mijn profiel heb ik met privé gegevens nu voor je aangevuld.
Goedemorgen @HansdeMooij
We begrijpen zeker dat het wenselijk is om altijd je Mijn Ziggo te kunnen benaderen.
Helaas is dit een technisch issue, en dat ligt bij de ontwikkelaars. Ik heb momenteel ook geen update voor je hoe lang dit nog kan duren.
Uiteraard kun je tot die tijd wel de Mijn Ziggo app blijven gebruiken.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...