1
Vraag
2
Reacties
TJV15

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen mijn ziggo lukt niet

Ik probeer bij mijn ziggo in te loggen. Maar ik krijg steeds te zien l:

We kunnen op dit moment jouw gegevens niet ophalen. Probeer het later nog een keer.

Fout code: -1

 

Ik kan wel mijn wachtwoord invullen en daarna de pincode die ik via de SMS krijg maar daarna kom ik op dit scherm. Wie kan mij hierbij helpen l?

 

Groetjes Emma 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2763Posts
  • 404Oplossingen
  • 972Likes

@TJV15 Je bent al behoorlijk aan de slag geweest. Log je wel in met jouw e-mailadres? Na het samenvoegen van de accounts worden je my Vodafone gegevens namelijk leidend. Mocht dit het geval zijn dan ga ik je account ontkoppelen zodat je deze daarna opnieuw kunt koppelen. 

Bekijk in context

15 Reacties 15
Bert

Level 21
Super Expert
  • 63496Posts
  • 4387Oplossingen
  • 16826Likes

Heb je een al bestaand abonnement of start het abonnement in de toekomst?

TJV15
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb al een bestaand abonnement. 

Bert

Level 21
Super Expert
  • 63496Posts
  • 4387Oplossingen
  • 16826Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 771Posts
  • 92Oplossingen
  • 345Likes

Hi @TJV15! Ik ben gelijk voor je erin gedoken en ik zie dat hier alles goed staat. Wil je de cookies eens verwijderen van de browser en het dan nog eens proberen? Gebruik je de MijnZiggo app ook? 

TJV15
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb alles verwijderd en nog en keer geprobeerd. Ik krijg deze melding zowel op mijn mobiel, tablet als mijn laptop.
Ik heb ook de mijn ziggo app. Daar krijg ik de melding: oeps! er is iets fout gegaan.

 

Ik sprak vandaag iemand hier over en die dacht dat het misschien komt omdat mijn Vodafone en Ziggo gekoppeld zijn en dan vaker dingen niet goed lopen. Kan jij misschien zien of dat klopt?

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2763Posts
  • 404Oplossingen
  • 972Likes

@TJV15 Je bent al behoorlijk aan de slag geweest. Log je wel in met jouw e-mailadres? Na het samenvoegen van de accounts worden je my Vodafone gegevens namelijk leidend. Mocht dit het geval zijn dan ga ik je account ontkoppelen zodat je deze daarna opnieuw kunt koppelen. 

TJV15
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja ik log in met mijn emailadres. 

Als je dat zou willen doen, graag. Hopelijk werkt dat.

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 2763Posts
  • 404Oplossingen
  • 972Likes

Super @RJV15, ik heb ze ontkoppelt. Wil je het nu nog een keer proberen? 

TJV15
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja het is gelukt, ik kan nu weer in mijn account.  Heel erg bedankt!

 

dcimz

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Lotte @Ziggo @Carlien 

Hi, I am also facing the same problem. 
after login i says "  We can't get your information right now. Please try again later.
I tried with mobile, PC, and app, the same problem everywhere.
I need to change account information, but due to this issue, i can't.
Could you also help me to do the same for me.
Thanks

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 2068Posts
  • 168Oplossingen
  • 625Likes

@dcimz Welcome here! Thank you for pointing this out, I understand that it's annoying if you can't log in. 

There was a problem, but that should be resolved. Can you clear the cache and cookies of your browsers and then check again via a wired connection (preferably a laptop) if it works, using this link?

Richard Lekx

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemiddag 

Ik kan niet inloggen op mijn ziggo krijg foutcode 002?

Heb vandaag modem laten installeren maar weet niet wanneer mijn abonnement ingaat.

Kan dat invloed hebben op het inloggen van mijn ziggo?

 

Bert

Level 21
Super Expert
  • 63496Posts
  • 4387Oplossingen
  • 16826Likes

@Richard Lekx Mijn Ziggo wordt pas actief na de installatie van het modem, dus het moment dat het modem werkt, meestal binnen een paar uur, maar in sommige gevallen pas binnen 24-48 uur, afahankelijk van verhuizing of wijziging in het abonnement.

 

Heb je geen bevestiging van de bestelling ontvangen met een datum in de mail?

Richard Lekx

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi @Bert 

 

Ik heb wel bevestigingsmail gehad maar niet de datum wanneer abonnement in gaat.

Dit krijg ik als ik probeer in te loggen.

Screenschots geüpload 

Dan moet ik misschien fftjes nog een dagje wachten 🤷‍♂️ 

Hoop dat het zich vanzelf oplost dat zou fijn zijn en dat ik er niet achteraan hoeft te gaan.

Bedankt voor je reactie als het zondag nog niet werkt geef ik wel een gil 😜

 

Richard Lekx

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi @Bert 

 

Het werkt helemaal top 👌🏻

Kreeg een mail om secure in te stellen ik dacht ga het nog eens proberen.

En ja hoor 👍🏻👌🏻

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic