TJV15

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Inloggen mijn ziggo lukt niet

Ik probeer bij mijn ziggo in te loggen. Maar ik krijg steeds te zien l:

We kunnen op dit moment jouw gegevens niet ophalen. Probeer het later nog een keer.

Fout code: -1

 

Ik kan wel mijn wachtwoord invullen en daarna de pincode die ik via de SMS krijg maar daarna kom ik op dit scherm. Wie kan mij hierbij helpen l?

 

Groetjes Emma 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@TJV15 Je bent al behoorlijk aan de slag geweest. Log je wel in met jouw e-mailadres? Na het samenvoegen van de accounts worden je my Vodafone gegevens namelijk leidend. Mocht dit het geval zijn dan ga ik je account ontkoppelen zodat je deze daarna opnieuw kunt koppelen. 

Bekijk in context

21 Reacties 21
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je een al bestaand abonnement of start het abonnement in de toekomst?

TJV15
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb al een bestaand abonnement. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @TJV15! Ik ben gelijk voor je erin gedoken en ik zie dat hier alles goed staat. Wil je de cookies eens verwijderen van de browser en het dan nog eens proberen? Gebruik je de MijnZiggo app ook? 

TJV15
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb alles verwijderd en nog en keer geprobeerd. Ik krijg deze melding zowel op mijn mobiel, tablet als mijn laptop.
Ik heb ook de mijn ziggo app. Daar krijg ik de melding: oeps! er is iets fout gegaan.

 

Ik sprak vandaag iemand hier over en die dacht dat het misschien komt omdat mijn Vodafone en Ziggo gekoppeld zijn en dan vaker dingen niet goed lopen. Kan jij misschien zien of dat klopt?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@TJV15 Je bent al behoorlijk aan de slag geweest. Log je wel in met jouw e-mailadres? Na het samenvoegen van de accounts worden je my Vodafone gegevens namelijk leidend. Mocht dit het geval zijn dan ga ik je account ontkoppelen zodat je deze daarna opnieuw kunt koppelen. 

TJV15
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja ik log in met mijn emailadres. 

Als je dat zou willen doen, graag. Hopelijk werkt dat.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Super @RJV15, ik heb ze ontkoppelt. Wil je het nu nog een keer proberen? 

TJV15
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja het is gelukt, ik kan nu weer in mijn account.  Heel erg bedankt!

 

dcimz

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Lotte @Ziggo @Carlien 

Hi, I am also facing the same problem. 
after login i says "  We can't get your information right now. Please try again later.
I tried with mobile, PC, and app, the same problem everywhere.
I need to change account information, but due to this issue, i can't.
Could you also help me to do the same for me.
Thanks

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@dcimz Welcome here! Thank you for pointing this out, I understand that it's annoying if you can't log in. 

There was a problem, but that should be resolved. Can you clear the cache and cookies of your browsers and then check again via a wired connection (preferably a laptop) if it works, using this link?

Richard Lekx

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemiddag 

Ik kan niet inloggen op mijn ziggo krijg foutcode 002?

Heb vandaag modem laten installeren maar weet niet wanneer mijn abonnement ingaat.

Kan dat invloed hebben op het inloggen van mijn ziggo?

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Richard Lekx Mijn Ziggo wordt pas actief na de installatie van het modem, dus het moment dat het modem werkt, meestal binnen een paar uur, maar in sommige gevallen pas binnen 24-48 uur, afahankelijk van verhuizing of wijziging in het abonnement.

 

Heb je geen bevestiging van de bestelling ontvangen met een datum in de mail?

Richard Lekx

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi @Bert 

 

Ik heb wel bevestigingsmail gehad maar niet de datum wanneer abonnement in gaat.

Dit krijg ik als ik probeer in te loggen.

Screenschots geüpload 

Dan moet ik misschien fftjes nog een dagje wachten 🤷‍♂️ 

Hoop dat het zich vanzelf oplost dat zou fijn zijn en dat ik er niet achteraan hoeft te gaan.

Bedankt voor je reactie als het zondag nog niet werkt geef ik wel een gil 😜

 

Richard Lekx

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi @Bert 

 

Het werkt helemaal top 👌🏻

Kreeg een mail om secure in te stellen ik dacht ga het nog eens proberen.

En ja hoor 👍🏻👌🏻

 

fatihtoker

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hello,

 

I also cannot login to Mijn Ziggo. It keeps saying "We can't get your information right now. Please try again later." I've tried to clean cache and cookies but no chance yet.

 

Can you help me?

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@fatihtoker Welcome here and thank you for asking. I get that this is sour and bummed. 

Did it work before? Or are you a new customer or has something been changed with your package recently?


Tip: clear your cache and cookies and grab the version via the browser. How are you then?
 

fatihtoker

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hello Jacob,

 

Thanks for your reply. I am a customer since January (or February) and I was never able to log in. There was no change in my package but I'm a Ziggo+Vodafone customer. Maybe that's the issue?

 

I also tried clearing my cache/cookies and with different browsers. Still, no luck.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@fatihtoker Thank you for the update. Are you experiencing this on all your devices? Can you otherwise complete the details of your address in your profile? Then we'll watch with you!

Uitgelicht topic