1
Vraag
2
Reacties
janlis

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen Mijn Ziggo via Chrome lukt niet

Inloggen bij mijn Ziggo lukt enkel via Edge, niet via Chrome. Dit is zeer storend. Gaat dit ooit nog opgelost worden of blijven we dat beroerde OEPS scherm behouden.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Even een crosspost:

Dit probleem wordt veroorzaakt doordat de instelling 'Indirecte cookies blokkeren' in de browser staat ingeschakeld.
Het probleem is op te lossen door in te loggen op Vodafone.nl met je Mijn Ziggo-gegevens, of de Indirecte cookes blokkeren-optie uit te schakelen/www.vodafone.nl toe te voegen in de whitelist:

Google Chrome:

  • rechtsboven 3 stippen klikken
  • instellingen
  • in zoekbalk 'cookies' invoeren en dan Instellingen voor content selecteren
  • cookies
  • indirecte cookies blokkeren uitschakelen of www.vodafone.nl toestaan bij optie Toestaan
Microsoft Edge:

  • rechtsbovenin staan 3 stippen, klik hierop
  • kies dan voor instellingen
  • onderin staat Geavanceerde instellingen, klik hierop
  • bijna onderin staat de optie Cookies met een selectie vak waar je 3 opties hebt. Zet dit op Geen cookies blokkeren.
Voor de andere browsers komen de stappen overeen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Even een crosspost:

Dit probleem wordt veroorzaakt doordat de instelling 'Indirecte cookies blokkeren' in de browser staat ingeschakeld.
Het probleem is op te lossen door in te loggen op Vodafone.nl met je Mijn Ziggo-gegevens, of de Indirecte cookes blokkeren-optie uit te schakelen/www.vodafone.nl toe te voegen in de whitelist:

Google Chrome:

  • rechtsboven 3 stippen klikken
  • instellingen
  • in zoekbalk 'cookies' invoeren en dan Instellingen voor content selecteren
  • cookies
  • indirecte cookies blokkeren uitschakelen of www.vodafone.nl toestaan bij optie Toestaan
Microsoft Edge:

  • rechtsbovenin staan 3 stippen, klik hierop
  • kies dan voor instellingen
  • onderin staat Geavanceerde instellingen, klik hierop
  • bijna onderin staat de optie Cookies met een selectie vak waar je 3 opties hebt. Zet dit op Geen cookies blokkeren.
Voor de andere browsers komen de stappen overeen.
janlis
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste Alex, uw advies gevolgd en naar genoegen geconstateerd dat het irritante probleem is opgelost. Kwestie van seconden en de inlog gaat nu feilloos. Hartelijk dank voor uw hulp. Voor straks een fijne jaarwisseling en een gezond en voorspoedig 2019.
Mvg Jan :thumbsup:
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
AlexHelpt #LekkerBezig zo.:relaxed:
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Geen dank janlis, een mooi 2019 gewenst!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic