HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Sinds in ieder geval 12/7/2023 kan ik mijn facturen niet meer inzien. Bij het volgen van de email link over mijn maand factuur en bij normaal inloggen in mijn ziggo krijg ik al sinds die datum fout code 002. Via telefoon met een dame gespreken van de helpdesk die heel vriendelijk was maar geen idee had waar het over gaat. Via de chat medewerker gesproken die aangaf dat dit een probleem is en dat het binnenkort opgelost zal worden. Nu meer dan een week verder en het werkt nog steeds niet. Wie weet er meer hiervan.
Peter Boing
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak.
Dankjewel. Ik zie dat jouw account evenals een groep andere klanten getroffen is waardoor Mijn Ziggo niet werkt. Dit is een bekend probleem en ik heb jouw voorbeeld nu aangeleverd bij de onderzoekspartij.
Zodra we meer weten rondom te oplossing, zullen we je hier in het topic informeren.
Is er op dat moment iets veranderd in je abonnement?
Of een nieuw abonnement met een ander klantnummer?
Of een Vodafone mobiel wijziging of een Mijn Vodafone gemaakt?
Op 6/7 heb ik een nieuwe prepaid SIM kaart voor mijn Mifi geregistreerd en geactiveerd in mijn vodafone account. Dit ging toen zonder problemen.
Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedemiddag @pcj.boing
Welkom hier op de Community! Waar ik je graag bij sta met raad en daad omtrent je Mijn Ziggo account.
Zou je voor mij je profiel willen aanvullen met je klantnummer en gebruikersnaam? Dit doe je via profiel - instellingen - persoonlijke opmerkingen.
Informatie opgeslagen als gevraagd.
Dankjewel. Ik zie dat jouw account evenals een groep andere klanten getroffen is waardoor Mijn Ziggo niet werkt. Dit is een bekend probleem en ik heb jouw voorbeeld nu aangeleverd bij de onderzoekspartij.
Zodra we meer weten rondom te oplossing, zullen we je hier in het topic informeren.
In mijn persoonlijke gegevens tevens mijn Vodafone klantnummer genoteerd.
@pcj.boing Dankje! We houden het in de gaten en monitoren de progressie.
Ik krijg niet het idee dat dit probleem een hoge prioriteit heeft. Bij mij werkt het inloggen nu al meer dan een maand niet. Is er enig idee waarom het niet werkt?
Hi @pcj.boing, meer dan begrijpelijk dat je het wachten beu bent. Het onderzoek duurt langer dan we hadden gehoopt en er is dus helaas nog geen oplossing gevonden voor het euvel. Kan je wél inloggen via de Mijn Ziggo app trouwens? Dit zou een mooie tussenoplossing kunnen zijn zodat je toch bij je facturatie kan.
Mijn Ziggo App krijg ik niet aan de praat. Het user password wat ik standaard gebruik accepteert de app niet.
Ik zal het nog eens gaan proberen.
Nogmaals getracht de Ziggo App op mijn mobiel te installeren. Ik moet dan inloggen met "mijn ziggo user password". Hij blijft komen met de boodschap dat die inlog niet voor de app is maar voor mijn PC.
Trachten opnieuw te registreren dan komt de reactie dat ik al een online user heb. Ik wordt er zachtjes een beetje gestoord van. Ik blijf maar ronddraaien in hetzelfde cirkeltje. Ik dacht dat ik door meer als 50 jaar ervaring met computers ik heel veel wist, maar niets blijkt minder waar.
Het is waanzinnig frustrerend dat ook dat niet voor je werkt, @pcj.boing . Helaas is er dan nu even niets anders te doen dan afwachten tot de problemen aan deze kant zijn opgelost. Met die 50 jaar ervaring kun je geen kant op, als er een storing aan onze kant speelt. Dat is nu het geval. Het onderzoeksteam hier werkt eraan om dit op te lossen. Momenteel is er nog geen verwachting betreft een oplossing, helaas.
@pcj.boing Het onderzoeksticket staat op dit moment nog open. Er wordt achter de schermen nog hard gewerkt aan een oplossing. Helaas is het nog even wachten tot wij een zicht hebben op de oplossing. We laten het uiteraard weten zodra wij meer weten.
Het verbaast mij in hoge mate dat de inlog procedure die niet werkt, zo lang buiten gebruik is. Zijn er wel terzake deskundige programmeurs mee bezig. Ook kan ik op mijn mobiel kan ik niet inloggen. In mijn vorige bericht gemeld en geen reactie mogen ontvangen. Allemaal erg teleurstellend.
Op mijn vorige bericht geen reactie. Vele malen het inloggen geprobeerd, resultaat dat het nog steeds niet werkt. Haast 2 maanden is de inlog niet te gebruiken. Volgens mij is dit probleem inderdaad maar bij een paar gebruikers en dus volledig onbelangrijk voor Ziggo. Ik vraag me af of er geen workaround is, door bijvoorbeeld onder een nieuw klantnummer een nieuw account aan te maken. Graag ontvang ik een inhoudelijke reactie.
@pcj.boing ik snap dat het nogal zuur en balen is. Sommige incidenten zijn nogal hardnekkig, hoewel er echt met man en macht aan wordt gewerkt.
Vind je het goed dat we nogmaals een poging voor een nieuw account?
Ik heb nog nooit getracht een nieuw account aan te maken. Is door jullie ook nooit aangegeven. Waar komt het nu vandaan om dit nogmaals te proberen. Mijn voorstel komt voort uit het feit wat ik heb gelezen in andere berichten. Mogelijk is dit de oplossing maar dat weet ik natuurlijk niet. Deskundige zouden dit advies moeten geven. Laat maar weten hoe ik dit moet doen.
Het is in ieder geval wel te proberen maar dat betekent wel dat we het huidige account verwijderen van zowel Ziggo als Vodafone omdat dit aan elkaar gekoppeld is. Ga je daarmee akkoord? @pcj.boing
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...