1
Vraag
2
Reacties
pcj.boing

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inloggen Mijn Ziggo geeft fout code 002

Sinds in ieder geval 12/7/2023 kan ik mijn facturen niet meer inzien. Bij het volgen van de email link over mijn maand factuur en bij normaal inloggen in mijn ziggo krijg ik al sinds die datum fout code 002. Via telefoon met een dame gespreken van de helpdesk die heel vriendelijk was maar geen idee had waar het over gaat. Via de chat medewerker gesproken die aangaf dat dit een probleem is en dat het binnenkort opgelost zal worden. Nu meer dan een week verder en het werkt nog steeds niet. Wie weet er meer hiervan.

Peter Boing

Onderzoek gestart

Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak.

29 Reacties 29
pcj.boing
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als ik hem dan maar weer kan aanmaken en dat mijn gegevens bewaard blijven. Graag advies hoe een nieuw account aan te maken, eventueel verwijzing naar procedure. Onder deze condities akkoord.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 3849Posts
  • 522Oplossingen
  • 1252Likes

Je gegevens van je abonnement blijven gewoon gekoppeld aan je klantnummer, dus die worden niet verwijderd. Het heeft alleen effect op Ziggo GO dat je daar zonder account niet meer kunt inloggen en hier op de Community ook op je account (als je met Mijn Ziggo bent ingelogd). 

Zodra je een nieuw account hebt, kun je dan met je nieuwe gegevens weer inloggen op Ziggo GO, hier op de Community en dus hopelijk weer in Mijn Ziggo. 

Zal ik je account verwijderen? 🙂

abmos

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

verwijder het account dan maar maak wel een nieuwe aan. 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 3849Posts
  • 522Oplossingen
  • 1252Likes

@abmos ik heb jou nog niet eerder in dit topic gezien. Heb jij last van hetzelfde probleem en wil je ook graag dat je account verwijderd wordt zodat je daarna opnieuw kunt registreren? Want jij kunt natuurlijk geen akkoord geven op de vraag die aan @pcj.boing is gesteld. 

pcj.boing
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Marije,

Verwijder mijn account maar. Ik zal dan opnieuw registreren en kijken of alles weer op orde kan komen.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3970Posts
  • 517Oplossingen
  • 1753Likes

@pcj.boing @abmos Een snelle check leert dat een nieuw account aanmaken het niet oplost. In dit geval is er een mismatch in 2 systemen waardoor je tegen deze foutcode aanloopt.

Ik heb jullie gegevens doorgezet naar de oplospartij welke de mismatch moeten verhelpen, zodat jullie weer kunnen inloggen. Ik houd in de gaten en meld me bij updates.

pcj.boing
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zucht zucht. De zoveelste moderator en de zoveelste mening. Na 2 maanden begin ik toch ernstig te twijfelen aan de deskundigheid van de "OPLOSPARTIJ". Ook is mij niet duidelijk waar een moderator staat in de Ziggo Organisatie. Ik spreek de hoop en de wens uit dat Ziggo dit probleem nu eens binnen een week oplost.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3307Posts
  • 271Oplossingen
  • 1237Likes

@pcj.boing en @abmos ik snap de frustratie. Helaas zijn sommige processen wat ingewikkeld en niet volledig door ons te sturen. Daar balen we ook van. We vergeten je/jullie niet en houden een vinger aan de pols. 

pcj.boing
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben in shock. Probeer maar weer eens in te loggen en krijg zomaar het start scherm van Mijn Ziggo. Geen bericht ontvangen in deze case, maar toch schijnt het probleem opgelost te zijn. Hopelijk ook voor @abmos

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 579Posts
  • 45Oplossingen
  • 264Likes

Wat een fantastisch nieuws @pcj.boing ! Dank voor de update hier ook.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic