Kan niet inloggen op mijn ziggo om facturen te bekijken, Verschillende browsers en apparaten geprobeerd om in te loggen maar blijft hangen op; Mijn ziggo wordt geladen... Eenmalig ook bericht foutcode-002.
Wacht al een week in de hoop het vanzelf zou verhelpen maar nog steeds hetzelfde, ziggo klantenservice telefonisch niet bereikbaar dus dan maar via hier... Graag oplossing dus om de facturen te bekijken desnoods per mail.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Lukt het aanmaken van je account of het verifiëren van je mobiele nummer niet? Of zie je nog oude gegevens? Dit kan alléén een medewerker voor je herstellen. Neem contact met ons op.
Hi @dhdz en welkom op de Ziggo Community!
Lastig dat het inloggen op MijnZiggo niet wil lukken en dat je daarmee geen toegang hebt tot je facturen. Als ik onder je klantnummer kijk, dan zie ik geen MijnZiggo account.
Je hebt je klantnummer nodig om een account voor Mijn Ziggo aan te maken. Je vindt het klantnummer;
1. In de bevestigingsmail of -brief van je bestelling
2. Onderaan in alle e-mails die we naar je sturen
3. Op je Ziggo factuur
Registreer daarna een nieuw account op deze manier;
1. Ga naar MijnZiggo registreren
2. Vul je Ziggo gegevens in en selecteer Gegevens controleren
3. Vul daar je e-mailadres in waarop je bereikbaar bent
4. Verzin een sterk wachtwoord van minimaal 8 tekens.
5. Kies voor Ga verder en voltooi de registratie
Log daarna in met je Vodafone & Ziggo account , ik hoor het graag van je of het daarmee gelukt is?
Kijk hiervoor meer informatie
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @dhdz,
Een Ziggo-moderator zal binnen enkele dagen reageren op je bericht. Check in ieder geval alvast ook even of je postcode en huisnummer zijn aangevuld in je Community profiel. Dit is alleen zichtbaar voor de Ziggo-moderators.
Hi @dhdz en welkom op de Ziggo Community!
Lastig dat het inloggen op MijnZiggo niet wil lukken en dat je daarmee geen toegang hebt tot je facturen. Als ik onder je klantnummer kijk, dan zie ik geen MijnZiggo account.
Je hebt je klantnummer nodig om een account voor Mijn Ziggo aan te maken. Je vindt het klantnummer;
1. In de bevestigingsmail of -brief van je bestelling
2. Onderaan in alle e-mails die we naar je sturen
3. Op je Ziggo factuur
Registreer daarna een nieuw account op deze manier;
1. Ga naar MijnZiggo registreren
2. Vul je Ziggo gegevens in en selecteer Gegevens controleren
3. Vul daar je e-mailadres in waarop je bereikbaar bent
4. Verzin een sterk wachtwoord van minimaal 8 tekens.
5. Kies voor Ga verder en voltooi de registratie
Log daarna in met je Vodafone & Ziggo account , ik hoor het graag van je of het daarmee gelukt is?
Kijk hiervoor meer informatie
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.