Vraag
Reacties
Aankondigingen
Geert I-Projekt
Level 2

Inloggen Mijn Ziggo bij buitenlands telefoonnummer/IBAN

Goedemiddag,
Omdat ik via de telefonische helpdesk na meerdere pogingen niet verder kom, stel ik mijn vraag nu hier.
Wij verhuren zo'n 115 vakantiehuizen aan de Noord-Hollandse kust, waarvan een deel in bezit is van Duitse eigenaren. Regelmatig moet ik voor (nieuwe) eigenaren een Ziggo-abonnement afsluiten. Dit doe ik dan telefonisch, omdat in de online aanmeldingsprocedure het invullen van een Duits telefoonnummer en en Duitse IBAN niet lukt (het aantal posities wijkt af van wat in Nederland standaard is).

Vervolgens blijkt dat deze eigenaren niet kunnen inloggen bij Mijn Ziggo (en dus o.a. niet hun facturen kunnen inzien of zaken kunnen wijzigen). Inmiddels hebben we vanalles geprobeerd (wachtwoordherstel, met behulp van de helpdesk de hele account gewist en opnieuw aangemaakt), maar niks helpt. We komen na inloggen consequent op een pagina met een foutmelding terecht.
Mijn aanname is dat er ergens een probleem zit in de combinatie buitenlands telefoonnummer/IBAN en de werking van Mijn Ziggo, maar wellicht is er een andere oorzaak. Wie kan mij hiermee verder helpen?
Groet,
Geert Kingma / I-Projekt Vakantiewoningen

0 Kudos
25 Reacties 25
Meldingen
Aan Uit
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Geert I-Projekt, we zouden deze week even van ons laten horen. Helaas zijn er nog geen ontwikkelingen te melden, we houden het uiteraard nauwlettend in de gaten. Alvast een fijn weekend!

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Geert I-Projekt - we zijn hier nog druk doende met dit probleem. Momenteel wil ik iets voor je uitzoeken enkel dien ik dan zelf even de registratie te voltooien middels de gegevens die je hebt opgegeven in je profiel. Ik wil daar wel even je toestemming voor vragen omdat ik hier vanzelfsprekend een ander e-mailadres ga invullen. Deze verwijder ik uiteraard achteraf weer.

0 Kudos
Geert I-Projekt
Level 2
Topicstarter

Goedemorgen Welmoed,
Dat is prima hoor!

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Geert I-Projekt - ik heb even wat geprobeerd. Als ik een Mijn Ziggo account wil aanmaken voor het klantnummer welke eindigt op 637 en ik kies voor enkel toevoeging 'A' lukt het wel. Ik krijg vervolgens een e-mail om de registratie te voltooien en vervolgens lukt het mij om in te loggen op het account van het betreffende klantnummer. Zou je dit ook eens willen (laten) proberen?

0 Kudos
Geert I-Projekt
Level 2
Topicstarter

Ik zal dit na het weekend even samen met de huiseigenaar uitproberen. Je hoort nog van mij.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Geert I-Projekt - Is het inmiddels gelukt?

0 Kudos