Goedemiddag,
Omdat ik via de telefonische helpdesk na meerdere pogingen niet verder kom, stel ik mijn vraag nu hier.
Wij verhuren zo'n 115 vakantiehuizen aan de Noord-Hollandse kust, waarvan een deel in bezit is van Duitse eigenaren. Regelmatig moet ik voor (nieuwe) eigenaren een Ziggo-abonnement afsluiten. Dit doe ik dan telefonisch, omdat in de online aanmeldingsprocedure het invullen van een Duits telefoonnummer en en Duitse IBAN niet lukt (het aantal posities wijkt af van wat in Nederland standaard is).
Vervolgens blijkt dat deze eigenaren niet kunnen inloggen bij Mijn Ziggo (en dus o.a. niet hun facturen kunnen inzien of zaken kunnen wijzigen). Inmiddels hebben we vanalles geprobeerd (wachtwoordherstel, met behulp van de helpdesk de hele account gewist en opnieuw aangemaakt), maar niks helpt. We komen na inloggen consequent op een pagina met een foutmelding terecht.
Mijn aanname is dat er ergens een probleem zit in de combinatie buitenlands telefoonnummer/IBAN en de werking van Mijn Ziggo, maar wellicht is er een andere oorzaak. Wie kan mij hiermee verder helpen?
Groet,
Geert Kingma / I-Projekt Vakantiewoningen
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Geert I-Projekt, we zouden deze week even van ons laten horen. Helaas zijn er nog geen ontwikkelingen te melden, we houden het uiteraard nauwlettend in de gaten. Alvast een fijn weekend!
Goedemorgen @Geert I-Projekt - we zijn hier nog druk doende met dit probleem. Momenteel wil ik iets voor je uitzoeken enkel dien ik dan zelf even de registratie te voltooien middels de gegevens die je hebt opgegeven in je profiel. Ik wil daar wel even je toestemming voor vragen omdat ik hier vanzelfsprekend een ander e-mailadres ga invullen. Deze verwijder ik uiteraard achteraf weer.
Goedemorgen Welmoed,
Dat is prima hoor!
Hi @Geert I-Projekt - ik heb even wat geprobeerd. Als ik een Mijn Ziggo account wil aanmaken voor het klantnummer welke eindigt op 637 en ik kies voor enkel toevoeging 'A' lukt het wel. Ik krijg vervolgens een e-mail om de registratie te voltooien en vervolgens lukt het mij om in te loggen op het account van het betreffende klantnummer. Zou je dit ook eens willen (laten) proberen?
Ik zal dit na het weekend even samen met de huiseigenaar uitproberen. Je hoort nog van mij.
Hi @Geert I-Projekt - Is het inmiddels gelukt?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.