1
Vraag
2
Reacties
havezet

Gedreven Raadgever
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Inloggen Mijn Ziggo App werkt niet

Ik ben een nieuwe klant die nog aan het opstarten is. 

ondertussen de Mijn Ziggo app op de iPhone geïnstalleerd, maar die geeft onderstaande fout. Inloggen op Mijn Ziggo via de website lukt wel. 
Is er een oplossing om de app toch te kunnen gebruiken?

474EDCD2-8DB4-44A2-A411-92C8A7146519.png

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
havezet
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Dank voor je reactie. 

Vandaag heeft een monteur mijn aansluiting gefixed waardoor ik voor het eerst verbinding met Ziggo kon maken.  Zodra de verbinding werkte is mijn account blijkbaar geactiveerd en kon ik inloggen.  Nieuwe klanten kunnen blijkbaar pas inloggen op de app nadat er minimaal 1 keer verbinding is gemaakt met het ziggo netwerk. (Mijn eigen conclusie)

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 17783Posts
  • 798Oplossingen
  • 4635Likes

Welke iPhone gebruik je voor de App en sinds wanneer ben je nieuwe klant, want als je wel via inlog webbrowser kan inloggen duurt het even voordat de App is geactiveerd. Na een paar dagen moet dit goed gaan. 

Ik ga hem evengoed bij een Ziggo medewerker neerleggen dan kunnen zij kijken in hun systeem waar het mis gaat.

Vermeld je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen Ziggo Medewerkers gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

havezet
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Dank voor je reactie. 

Vandaag heeft een monteur mijn aansluiting gefixed waardoor ik voor het eerst verbinding met Ziggo kon maken.  Zodra de verbinding werkte is mijn account blijkbaar geactiveerd en kon ik inloggen.  Nieuwe klanten kunnen blijkbaar pas inloggen op de app nadat er minimaal 1 keer verbinding is gemaakt met het ziggo netwerk. (Mijn eigen conclusie)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates