Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Om je wifispot login gegevens te zien moet je naar mijn ziggo, producten dan Internet.
Maar vervolgens staat er onder internet/WiFi niks over wifispots.
Wat nu?!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Rensel86!
Ik neem het roer even van mijn collega over! Bij je gegevens zag ik dat Wifispots niet stond geactiveerd. Dit heb ik nu voor je gedaan. Je krijgt hier nog een bevestiging van per e-mail. Na 24 uur zie je in Mijn Ziggo een gebruikersnaam en wachtwoord gegenereerd voor de Wifispots. Met deze gegevens kun je vervolgens de Wifispots instellen op jouw device met behulp van deze stappen. Laat je mij morgen weten of het is gelukt?
Hoi @Rensel86
Welkom op de Community! Onhandig dat de inloggegevens voor WifiSpots niet zichtbaar zijn. Er speelt een issue bij een groep klanten waardoor de inloggegevens niet zichtbaar zijn. Jouw account wordt hier ook door geraakt. We hopen dit z.s.m. op te lossen.
Er is gelukkig een workaround die je zelf kunt uitvoeren. Dit doe je als volgt: Wifispots uit/aan zetten en max 24 uur wachten. Daarna is er een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord gegenereerd welke zichtbaar is in Mijn Ziggo. In de screenshot die @Dave- deelde zie je onderaan de knop waarmee je de WifiSpots kunt uitschakelen en later weer kunt inschakelen. Ik hoor graag even van je of dit gelukt is, laat je het weten?
Wifispots aan uit staat er ook niet bij.
Hi @Rensel86!
Ik neem het roer even van mijn collega over! Bij je gegevens zag ik dat Wifispots niet stond geactiveerd. Dit heb ik nu voor je gedaan. Je krijgt hier nog een bevestiging van per e-mail. Na 24 uur zie je in Mijn Ziggo een gebruikersnaam en wachtwoord gegenereerd voor de Wifispots. Met deze gegevens kun je vervolgens de Wifispots instellen op jouw device met behulp van deze stappen. Laat je mij morgen weten of het is gelukt?
Het is nu 2021, username en wachtwoord is nog steeds onzichtbaar.
Waarom duurt uit en aanzetten zolang, gigasloom? Dat is erg klantonvriendelijk.
Hey @F_ en welkom hier op onze Community,
Het kan goed zijn dat ook bij jou wifispots niet juist staat geactiveerd waardoor je geen gegevens ziet staan. Onderstaand zie je hoe dit in Mijn Ziggo moet staan. Is dit het geval maar kun je alsnog geen gebruikersnaam en wachtwoord zien? Vul dan je profiel aan met je postcode en huisnummer op deze pagina en laat hier weten zodra dit is gelukt dan check ik je abonnement aan deze kant.
Beste Mariska, inmiddels staat mijn username wachtwoord er. Een ziggo medewerker had geholpen.
Mijn punt is dat er wordt beloofd deze ongemakken op te lossen, maar blijkbaar doet ziggo er niets aan.
Dit probleem is al enkele jaren op dit forum aanwezig.
1) geen username en wachtwoord zichtbaar
2) men moet wifispots uit zetten (dat kan ziggo ook zelf checken en oplossen, zelfs automatisch)
3) de connectbox verliest verbinding, ip adressen worden 2x a 3x gewijzigd
4) 24 uur of 48 uur wachten
5) opnieuw inloggen op mijn ziggo om wifispots aan te zetten
6) men ziet niet meteen z'n wachtwoord en/of username, bij een reload vd pagina staat wifispots soms weer uit
7) wederom wachten
😎 na 24 uur opnieuw inloggen op mijn ziggo en dan pas staat username en wachtwoord er misschien.
bij 2) kan ziggo het automatisch oplossen, indien een klant wifispots aan heeft gezet, moet ziggo ervoor zorgen dat het werkt. bovenstaande stappen kunnen op de achtergrond door een scriptje bij ziggo worden gedaan.
Fijn dat het voor jou intussen goed werkt @F_ en ik snap je punt zeker!
De work around van het aan/uitzetten is de oplossing waarmee het ticket wat hiervoor open stond is opgelost maar ik kan mij voorstellen dat, nu je hier tegenaan bent gelopen, het lang duurt en je je hieraan hebt geërgerd.
Thanks voor je feedback hierover, die geef ik voor je door aan de juiste afdeling.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...