Beste Mariska, inmiddels staat mijn username wachtwoord er. Een ziggo medewerker had geholpen.
Mijn punt is dat er wordt beloofd deze ongemakken op te lossen, maar blijkbaar doet ziggo er niets aan.
Dit probleem is al enkele jaren op dit forum aanwezig.
1) geen username en wachtwoord zichtbaar
2) men moet wifispots uit zetten (dat kan ziggo ook zelf checken en oplossen, zelfs automatisch)
3) de connectbox verliest verbinding, ip adressen worden 2x a 3x gewijzigd
4) 24 uur of 48 uur wachten
5) opnieuw inloggen op mijn ziggo om wifispots aan te zetten
6) men ziet niet meteen z'n wachtwoord en/of username, bij een reload vd pagina staat wifispots soms weer uit
7) wederom wachten
😎 na 24 uur opnieuw inloggen op mijn ziggo en dan pas staat username en wachtwoord er misschien.
bij 2) kan ziggo het automatisch oplossen, indien een klant wifispots aan heeft gezet, moet ziggo ervoor zorgen dat het werkt. bovenstaande stappen kunnen op de achtergrond door een scriptje bij ziggo worden gedaan.