1
Vraag
2
Reacties
apelgrim

Level 5
  • 58Posts
  • 2Oplossingen
  • 21Likes

Inlogcode niet juist weergegeven

Als ik een code van Ziggo toegestuurd krijg wordt deze op mijn desktop met win 10 en op een andere desktop met win11 en op een laptop win 10 in de standaard meegeleverde mailprogramma Versie 16005.14326.20970.0 niet goed weergegeven, zie afbeelding.1

Inlogcode Ziggo Win mail.JPG

Op de print weergave van dezelfde desktop is het wel goed!

In de Ziggo mail en op de telefoon geen probleem!,

Zie afbeelding.2

Inlogcode Ziggo mail.JPG

Wie weet een oplossing, alvast bedankt voor de moeite.

Vriendelijke Groet Anton

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Kun je eens een andere browser gebruiken? Krijg je hem dan ook maar half te zien?

Bekijk in context

apelgrim
Topicstarter
Level 5
  • 58Posts
  • 2Oplossingen
  • 21Likes

@Maud

Heb ik gedaan, en bij alle twee maar half.

Maar gebruik ik Ziggo mail in de browser Chrome of Edge is het wel goed.

Daarom denk ik dat de oorzaak het standaard e mail programma van microsoft is.

Vriendelijk bedankt voor het mee denken!😉

 

Bekijk in context

8 Reacties 8
apelgrim
Topicstarter
Level 5
  • 58Posts
  • 2Oplossingen
  • 21Likes

Ik ben ook benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit probleem hebben? 🤔

apelgrim
Topicstarter
Level 5
  • 58Posts
  • 2Oplossingen
  • 21Likes

Ik denk dat de opmaak in htlm van de mail iets niet goed is!

Bij selecteren valt de tekst half over de code,zie hieronder.

Knipsel.JPG

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@appelgrim leuk dat je weer even komt buurten en dank voor je feedback.

Ervaar je dit op meer browsers? Ook na even je cache en cookies gewist te hebben? 

apelgrim
Topicstarter
Level 5
  • 58Posts
  • 2Oplossingen
  • 21Likes

@ Jacob

Ook het wissen van cache en cookies heeft niet geholpen,de code is niet goed te lezen,

2-7-2022.JPG

Door te kopiëren en te plakken lukt het wel om in te loggen.

Alleen wel gek dat het schijnbaar alleen bij mij voorkomt.🤔

Vriendelijke groet Anton.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@apelgrim, wel heel gek. Ik zie inderdaad niet meerdere klachten. Fijn dat het wel werkt als je het kopieert. Als je het opent op een ander apparaat dan heb je hetzelfde? 

apelgrim
Topicstarter
Level 5
  • 58Posts
  • 2Oplossingen
  • 21Likes

@Maud

Ja ook op mijn laptop met win 10 hetzelfde.😒

Op de telefoon en op tablet met android geen probleem.😊

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Kun je eens een andere browser gebruiken? Krijg je hem dan ook maar half te zien?

apelgrim
Topicstarter
Level 5
  • 58Posts
  • 2Oplossingen
  • 21Likes

@Maud

Heb ik gedaan, en bij alle twee maar half.

Maar gebruik ik Ziggo mail in de browser Chrome of Edge is het wel goed.

Daarom denk ik dat de oorzaak het standaard e mail programma van microsoft is.

Vriendelijk bedankt voor het mee denken!😉

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic