EduardoM

Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ingangsdatum nieuw abonnement

Goedemiddag,

Er loopt momenteel een actie van Ziggo waarbij je 12 maanden 50% korting krijgt op je abonnement.

Ik wil daar graag gebruik van maken, maar mijn huidige abonnement bij Delta loopt nog tot eind mei 2023.

Bij de keuze voor een overstap kan ik als laatst mogelijke overstapdatum begin april 2023 meegeven, hetgeen zou inhouden dat ik bijna 2 maanden met dubbele abonnement kosten te maken krijg.

Kan dit niet anders?

Vriendelijke groet,

Edward

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Dankjewel @EduardoM! Ik zie je bestelling inderdaad staan met de gewenste ingangsdatum 🙂 Dan moeten we nu beide nog even een tijdje geduld hebben. Tot in het nieuwe jaar alvast!

Bekijk in context

24 Reacties 24
Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes

Dit kan niet anders ben ik bang, mogelijk dat er tegen die tijd weer een actie is waarbij deze of een andere mooie korting wordt gegeven!

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Als je gebruik wil maken van de overstap service kan dat inderdaad maar een x aantal maanden vooruit. Echter, als je daar geen gebruik van maakt, dan kun je wél eind mei als begin datum selecteren. Je zal dan alleen zelf Delta moeten opzeggen. Mocht je hiervoor gaan, dan zou ik Delta een paar dagen later laten stopzetten dan dat Ziggo ingaat. Mocht er onverhoopt iets fout gaan, dan heb je tijd om het te laten fixen 🙂

EduardoM
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

OK, ik heb nu een ingangsdatum van 25 mei 2023 kunnen kiezen (zonder overstapservice). In de bevestiging echter is deze gewenste ingangsdatum niet opgenomen. Daarover gebeld met de klantenservice en die zeggen dat ze de ingangsdatum pas opnemen in een mail nadat je bevestigd heb. Ik gaf aan dat ik graag de ingangsdatum opgenomen wil hebben in de samenvatting van de overeenkomst, maar dat kan dus niet volgens Ziggo........?????

Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes

Staat er in deze bevestiging een andere ingangsdatum? Zo nee dan kan dat waarschijnlijk niet aangepast worden omdat het een automatisch proces is. Je kan hem altijd bevestigen want je hebt 14 dagen bedenktijd 😉 

EduardoM
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Er staat bij de bevestiging helemaal geen ingangsdatum en dat is juist het vreemde omdat die datum deel uitmaakt van het contract dat ik ben aangegaan. Maar Ziggo kan of wil mij niet tegemoet komen in deze.

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Ik heb zelf sinds de nieuwe telecom wet geen bestelling geplaatst bij Ziggo, dus uit eigen ervaring weet ik dit niet. Ik zal een Ziggo moderator een seintje geven, wellicht dat die hier meer over weet 🙂

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png in hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.

Als u wilt dat een Ziggo mod direct met uw vraag/probleem bezig kan gaan, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel ( alleen zichtbaar voor hun ), zodat ze uw Ziggo gegevens kunnen achterhalen.

Wacht u op een Ziggo mod, hij/zij kan e.e.a. uitzoeken en voor u instellen.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @EduardoM

Leuk dat je volgend jaar een abonnement bij ons gaat afnemen! Graag check ik even de bestelling voor jou, ik beschik nu alleen niet over je gegevens. Wil je je postcode en huisnummer invullen in je profiel? Als je een bestelnummer hebt ontvangen, dan mag je die ook even delen bij het kopje "Persoonlijke opmerkingen". Laat hier maar even weten zodra dit gelukt is. 

EduardoM
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi Rikst,

Ik heb mijn profiel bijgewerkt met postcode en bestelnummer.

Inmiddels de bestelling gedaan met als gewenste ingangsdatum 25 mei 2023.

Ga ervan uit dat dit goed komt, check jij dit nog even?

Vriendelijke groet,

Edward

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5180Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Dankjewel @EduardoM! Ik zie je bestelling inderdaad staan met de gewenste ingangsdatum 🙂 Dan moeten we nu beide nog even een tijdje geduld hebben. Tot in het nieuwe jaar alvast!

EduardoM
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Goedemiddag,

Mijn nieuwe abonnement zou as. donderdag in moeten gaan, maar het installatiepakket is nog niet verzonden. Wanneer kan ik deze verwachten?

Groet,

Edward

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @EduardoM! Dan zou het pakket wel bijna jouw kant op moeten komen. Heb je ook een ordernummer gekregen en/of een bevestiging? Ik zie zo snel geen pakketdetails of aanvraag als ik op je postcode en huisnummer zoek. 

EduardoM
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Het ordernummer is: UBY******89

*Moderator heeft informatie verwijderd*

EduardoM
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Het ordernummer staat ook in mijn profiel bij persoonlijke informatie.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Yes, ik heb hem gezien hoor en zelf weggehaald 🙂 Maar ik kan niks vinden op het ordernummer. Dus dat is een beetje gek! Wat staat er in de bevestiging verder? @EduardoM Gaat het om een nieuw pakket met overstap of? 

EduardoM
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Het gaat om een nieuw pakket, de bevestigingsmail van jullie is van 9 december jl.

EduardoM
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb ook mijn klantnummer toegevoegd aan de persoonlijke opmerkingen bij mijn profiel.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Ik vind wel een account maar geen bestelling terug. Wel eentje die eruit is gehaald, Internet Complete en TV Complete Next (zonder Ziggo bellen). Voor zover ik hier kan zien, is er geen pakket meer wat er je kant op komt... Dus ik ben bang dat we een nieuwe bestelling moeten plaatsen! 😮 @EduardoM 

 


 

EduardoM
Topicstarter
Level 3
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Nou, dat lijkt me geen goed plan. Ik heb gebruik gemaakt van een actie met 12 maanden 50% korting en tevens een gratis zenderpakket voor 12 maanden. Ik kan de bevestigingsmail naar je toe sturen. Het kan toch niet zo zijn dat de bestelling verdwenen is uit jullie systeem? Ik word hier niet bepaald vrolijk van....

PS: zie ook de eerdere posts op dit draadje, daarin is door jullie zelf (Rikst) de bestelling bevestigd.

Uitgelicht topic