hallo,
ik heb net op 2 verschillende manieren contact gehad met ziggo.
ik heb op 29 maart 2021 een regeling getroffen voor 3 openstaande facturen a € 58,55 per maand,
nu is gister de nieuwe factuur gekomen en er staan 25 euro incasso kosten op.
ik zit niet in een incasso traject dit is ook helemaal nooit opgestart.
de collega via de chat zei dat dit extra kosten waren die op mij verrekend waren en de collega aan de telefoon zei dat omdat het bedrag nu hoger is dan de regeling en dat eigenlijk de factuur al opgemaakt was deze kosten erbij komen .
ik vind deze incasso kosten echt onterecht.
ik zit niet in een traject , ik heb netjes meteen geregeld dat er een nieuwe regeling kwam en dan alsnog hogere kosten.
ik wil uit de regeling komen maar als ziggo maar van deze belachelijke bedragen erbij blijft gooien kan ik er nooit uitkomen natuurlijk.
kunnen jullie mij helpen ?
met vriendelijke groet
Elise Severens
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Eezie12
Welkom terug op de Community!
Al is de aanleiding natuurlijk minder: niemand zit immers te wachten op eenmalige kosten.
Helemaal niet als je midden in een betalingsregeling zit.
Als ik alles goed bekijk zie ik dat dit topic ook wel te maken heeft met dit.
De ene betalingsregeling was namelijk beëindigd en de nieuwe aangevraagd.
In de tijd ertussen in ( 23 maart) zijn er daardoor automatisch incassokosten in rekening gebracht.
Volgens de officiële regels zal dit ongetwijfeld kloppen, maar dit is natuurlijk niet een situatie wat vaak voorkomt.
De betalingsregeling is er vooral bedoelt om je te helpen, de eenmalige kosten helpen daar niet bij.
De 25 euro zal ik daarom crediteren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Dat is al helemaal ingevuld
Ben de vorige keer op het forum juist behandeld en via chat en telefoon willen ze dit gewoonweg niet.
Goedemorgen @Eezie12
Welkom terug op de Community!
Al is de aanleiding natuurlijk minder: niemand zit immers te wachten op eenmalige kosten.
Helemaal niet als je midden in een betalingsregeling zit.
Als ik alles goed bekijk zie ik dat dit topic ook wel te maken heeft met dit.
De ene betalingsregeling was namelijk beëindigd en de nieuwe aangevraagd.
In de tijd ertussen in ( 23 maart) zijn er daardoor automatisch incassokosten in rekening gebracht.
Volgens de officiële regels zal dit ongetwijfeld kloppen, maar dit is natuurlijk niet een situatie wat vaak voorkomt.
De betalingsregeling is er vooral bedoelt om je te helpen, de eenmalige kosten helpen daar niet bij.
De 25 euro zal ik daarom crediteren.
Top dankjewel
Hoe wordt dit geregeld? Moet ik deze op de factuur erbij betalen ?
Graag gedaan! Met de volgende factuur wordt dit inderdaad verrekend 🙂
Oke dankjewel dat je het hebt opgelost, via chat en telefoon wilden/konden ze dit niet..
Dan weet ik voldoende
Fijne dag
Met vriendelijke groet
Elise severens
Heel graag gedaan!
Alvast een fijn weekend 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.