Incassodatum

Best Ziggo Community,

 

Eind vorig jaar heb ik jullie gevraagd of mijn incassodatum aangepast kon worden naar een datum na de 23e van de maand. Dit hebben jullie toen voor mij aangepast waar ik zeer content mee was.

Nu ging het deze maand helaas fout en werd er voor de 23e geïncasseerd...kan dit komen omdat de Community is verhuist? Of wat gaat er precies fout?

 

Zou ik jullie mogen vragen of jullie mijn incassodatum weer zouden kunnen aanpassen naar een datum na de 23e van de maand?

 

bij voorbaat dank!

 

Kirsten

KKunst
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
1 Reactie 1

Hi @KKunst,

 

Goed dat je even aan de bel trekt! Ik zie inderdaad dat het deze maand op de 22e is geïncasseerd. Ik vermoed dat dit te maken heeft gehad met het feit dat we een kortere maand hebben deze keer. Voor volgende maand (en de maanden erop) staat hij wel weer gepland voor +- de 25e, dus verwacht ik dat alles weer volgens plan gaat 🙂

Alex Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4211Reacties
  • 392Oplossingen
  • 1178Likes

Uitgelicht topic