HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste meneer, mevrouw,
Kunnen jullie het bedrag incasseren op de 25ste van de maand ipv de 20 ste.
Dank jullie wel.
Groetjes Annemarie
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Annemarie1980 en welkom hier op onze Community!
Het is geen enkel probleem om ervoor te zorgen dat de incasso later in de maand plaatsvind, een precieze datum kan ik niet voor je kiezen maar het wordt dan na de 25ste. Ik heb het bij deze aangepast. Vanaf november zal de wijziging ingaan 🙂
Fijne avond!
@Annemarie1980 schreef:
Beste meneer, mevrouw,
Kunnen jullie het bedrag incasseren op de 25ste van de maand ipv de 20 ste.
Dank jullie wel.
Groetjes Annemarie
Hoi,
Welkom op dit klanten helpen klanten forum van Ziggo.
Ik zal dit topic even onder de aandacht brengen van het Ziggo moderatie team en die zullen er hier op reageren.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Ik meld het even bij hun.
Hey @Annemarie1980 en welkom hier op onze Community!
Het is geen enkel probleem om ervoor te zorgen dat de incasso later in de maand plaatsvind, een precieze datum kan ik niet voor je kiezen maar het wordt dan na de 25ste. Ik heb het bij deze aangepast. Vanaf november zal de wijziging ingaan 🙂
Fijne avond!
Hoi Mariska
Dank je wel.
Fijne avond
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...