SvanBezooijen
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum wijzigen

Graag wil ik de incasso datum voor het abonnementsgeld wijzigen naar een latere datum. Nu wordt het rond de 20e afgeschreven, ik zou het prettiger vinden wanneer dit een week later plaats zou vinden.

gr. Sjoerd van Bezooijen l

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 763Posts
  • 84Oplossingen
  • 151Likes

Hoi @SvanBezooijen

Natuurlijk kunnen wij dat voor je regelen. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt. Je betaald nu elke keer voor de maand zelf. Als ik het aanpas naar het einde van de maand, ga je vooruit betalen. Dit betekent dat je volgende incasso eind augustus plaats vind voor de maand augustus en tegelijkertijd voor september. Je betaalt hierdoor eenmalig 2 facturen in 1 incasso. De maand erop, betaal je weer maandelijks zoals je van ons bent gewend. Als je daarmee akkoord gaat, pas ik het graag voor je aan.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47854Posts
  • 2897Oplossingen
  • 10564Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 763Posts
  • 84Oplossingen
  • 151Likes

Hoi @SvanBezooijen

Natuurlijk kunnen wij dat voor je regelen. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt. Je betaald nu elke keer voor de maand zelf. Als ik het aanpas naar het einde van de maand, ga je vooruit betalen. Dit betekent dat je volgende incasso eind augustus plaats vind voor de maand augustus en tegelijkertijd voor september. Je betaalt hierdoor eenmalig 2 facturen in 1 incasso. De maand erop, betaal je weer maandelijks zoals je van ons bent gewend. Als je daarmee akkoord gaat, pas ik het graag voor je aan.

Bekijk in context

SvanBezooijen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Bert,

dat is prima!

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47854Posts
  • 2897Oplossingen
  • 10564Likes

@SvanBezooijen  schreef:

Hi Bert,

dat is prima!

@SvanBezooijen Ik neem aan dat je @Steven bedoelt.🙂

SvanBezooijen
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven er staat toch echt Bert boven het bericht….

5956919E-A34A-4555-9A50-732AA4C5C166.jpeg

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 685Posts
  • 27Oplossingen
  • 107Likes

@SvanBezooijen ik heb het voor je geregeld hoor! 😉 Zo komt alles weer goed! 

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo