koffieboon123

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum wijzigen

Ik zou graag mijn incasso datum naar de 26e van iedere maand willen wijzigen ivm mijn salaris storting en ik meestal niet fijn uit kom met de huidige datum.

 

Alvast dank voor uw hulp

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @koffieboon123
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt als de incasso beter iets later kan plaatsvinden. Hoe steekt de vork precies in de steel? Iedere klant krijgt bij ons de factuur in een bepaalde week van de maand. Enkele dagen later volgt dan de incasso. Hierdoor is de datum van afschrijving altijd anders (net zoals de datum waarop je de factuur ontvangt). 

Een vaste datum voor de incasso is niet mogelijk, maar wat wel een optie is dat wij de datum van de opmaak van de factuur een week verschuiven. De incasso volgt dan automatisch ook op een later moment. Als ik het bij jou opschuif zou de incasso rond en nabij de 29e van de maand gaan plaatsvinden. Op basis van bovenstaande kan het dus wel eens voorkomen dat het een dag eerder of later is. Zou je hiermee geholpen zijn? Laat het mij vooral weten, dan pas ik het voor je aan. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
koffieboon123
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb mijn postcode etc al ingevuld op mijn profiel.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @koffieboon123
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt als de incasso beter iets later kan plaatsvinden. Hoe steekt de vork precies in de steel? Iedere klant krijgt bij ons de factuur in een bepaalde week van de maand. Enkele dagen later volgt dan de incasso. Hierdoor is de datum van afschrijving altijd anders (net zoals de datum waarop je de factuur ontvangt). 

Een vaste datum voor de incasso is niet mogelijk, maar wat wel een optie is dat wij de datum van de opmaak van de factuur een week verschuiven. De incasso volgt dan automatisch ook op een later moment. Als ik het bij jou opschuif zou de incasso rond en nabij de 29e van de maand gaan plaatsvinden. Op basis van bovenstaande kan het dus wel eens voorkomen dat het een dag eerder of later is. Zou je hiermee geholpen zijn? Laat het mij vooral weten, dan pas ik het voor je aan. 

koffieboon123
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi!

 

Ja heel graag een weekje verschuiven naar later.

 

Dankjewel voor alle hulp bij voorbaat!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Is bij deze geregeld @koffieboon123. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond en nabij de 29e van de maand gaan plaatsvinden.

Uitgelicht topic