HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Mijn abonnement wordt bij vooruitbetaling altijd rond de 24e van de maand geïncasseerd, kunnen jullie dit verzetten naar de 28e van de maand?
met vriendelijke groet,
ElPol
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @ElPol, goedemorgen!
Zeker kunnen we de datum van afschrijving voor je verplaatsen naar een later moment. Bij deze heb ik de aanpassing direct voor je in orde gemaakt. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond de 28e van de maand gaan plaatsvinden 🙂
Hi @ElPol, goedemorgen!
Zeker kunnen we de datum van afschrijving voor je verplaatsen naar een later moment. Bij deze heb ik de aanpassing direct voor je in orde gemaakt. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond de 28e van de maand gaan plaatsvinden 🙂
@Cecilia bedankt!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...