HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hi, ik zou graag mijn incassodatum willen wijzigen naar de 25e van de maand. Wie o wie kan mij hier mee helpen? Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@JZ010 dankje!
De aanpassing voerr ik door voor je.
Let wel, door deze aanpassing kan het zijn dat de volgende factuur over een langere periode wordt berekend, omdat een eerstvolgend incassomoment wordt opgeschoven.
Dan is dit weer helemaal geregeld!
Goedemiddag @JZ010
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic.
|
@JZ010 en zo zijn we weer enkele dagen verder.
We hebben je gegevens nodig om dit te kunnen aanpassen. Kan je je profiel updaten aub?
Hi @Jacob , mijn profiel heb ik zojuist bijgewerkt.
@JZ010 dankje!
De aanpassing voerr ik door voor je.
Let wel, door deze aanpassing kan het zijn dat de volgende factuur over een langere periode wordt berekend, omdat een eerstvolgend incassomoment wordt opgeschoven.
Dan is dit weer helemaal geregeld!
Dank je!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...