1
Vraag
2
Reacties
trebor66

Level 9
Expert
  • 373Posts
  • 9Oplossingen
  • 79Likes

Incassodatum wijzigen

Goedemorgen, ik zou graag zien dat de incasso datum van mijn facturen wordt gezet op de 28e maand van de maand. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3232Posts
  • 584Oplossingen
  • 776Likes

Hi @trebor66 

Dat regel ik met alle liefde voor je, al is de 28ste niet een vast staand iets.  Denk bijvoorbeeld aan feestdagen en/of zondagen 🙂 

Bij deze heb ik de aanpassing in orde gemaakt om zo laat mogelijk in de maand af te schrijven. Vanaf de eerstvolgende factuur zullen de incasso's rond de 28e van de maand gaan plaatsvinden. 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 4102Posts
  • 183Oplossingen
  • 3018Likes

Dag @trebor66 

Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u verder te helpen.

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3232Posts
  • 584Oplossingen
  • 776Likes

Hi @trebor66 

Dat regel ik met alle liefde voor je, al is de 28ste niet een vast staand iets.  Denk bijvoorbeeld aan feestdagen en/of zondagen 🙂 

Bij deze heb ik de aanpassing in orde gemaakt om zo laat mogelijk in de maand af te schrijven. Vanaf de eerstvolgende factuur zullen de incasso's rond de 28e van de maand gaan plaatsvinden. 

trebor66
Topicstarter
Level 9
Expert
  • 373Posts
  • 9Oplossingen
  • 79Likes

Top, dank!

Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 4102Posts
  • 183Oplossingen
  • 3018Likes

Poehee! Dát ging rap! 👍🏻

trebor66
Topicstarter
Level 9
Expert
  • 373Posts
  • 9Oplossingen
  • 79Likes

Ik lees wel eens bij een dergelijke aanpassing dan je twee betalingen hebt in de maand van de wijziging. Valt daar iets over te zeggen? De factuur van Januari is reeds betaald.  Kan het nu zo zijn dat ik rond de 28e januari de februari factuur ook al moet betalen of is de eerste volgende incasso nu rond 28 februari?

Madelon
Community Moderator
Community Moderator
  • 996Posts
  • 124Oplossingen
  • 417Likes

Dat klopt, dat hangt heel erg af van meerdere factoren. Op welk moment je van de maand precies zat en waar je naar toe gaat. Ik kan dit aan mijn kant helaas niet precies inzien. Wacht de komende factuur even af 😄 dan weten we meer 

trebor66
Topicstarter
Level 9
Expert
  • 373Posts
  • 9Oplossingen
  • 79Likes

ja dat is ook een oplossing;-)

jacobus111

Level 4
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

Beste Erik, ik heb ook dit probleem, a.s  word de factuur voor maart als op 20 afgeschreven, ik zou heel blij worden als dat voortaan niet eerder als 24 word, hoop dat dat lukt.

trebor66
Topicstarter
Level 9
Expert
  • 373Posts
  • 9Oplossingen
  • 79Likes

factuur van januari heb ik nog gewoon betaald halverwege de maand. De eerst volgende betaling zal rond 28 feb zijn. Dan heb ik een dubbele betaling, de factuur van februari en de factuur van maart. Je schijnt vooruit te betalen als de incassodatum laat in de maand ligt (ter info)

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1174Posts
  • 177Oplossingen
  • 426Likes

Hallo @jacobus111 , hoogstwaarschijnlijk is dat geen probleem. Echter zie ik op je adres meerdere accounts voorbij komen met toevoegingen achter het huisnummer. Om er zeker van te zijn dat ik de aanpassing op het juiste account doe, zou jij je klantnummer tussen haakjes willen noteren achter je huisnummer in je profiel? Alvast bedankt!

jacobus111

Level 4
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

Dat heb ik gedaan,  overigens was mijn huisnummer niet goed, dat was geen 18 maar 18 A.....heb wel begrepen van een monteur dat het in het kastje aan de weg allemaal verkeerd zit, hoop dat dat geen problemen oplevert.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1174Posts
  • 177Oplossingen
  • 426Likes

Bedankt voor het aanvulling van je gegevens, @jacobus111 . Fijn dat je dit hebt bevestigd zodat ik zeker weet dat ik de aanpassing op het juiste account verwerk. Op je verzoek heb ik je incassodatum aangepast naar later in de maand. Afhankelijk van het weekend zullen we nu tussen de 27ste en de 30ste afschrijven. 

jacobus111

Level 4
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes

Top en dank!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic