HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Graag zou ik de incassodatum aan willen passen. Nu valt mijn incasso op de 24e en ik zou dit graag willen veranderen naar helemaal het einde van de maand.
Ik hoor graag of dit mogelijk is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @Koen1990! Wel zo fijn als de incassodatum goed uitkomt. Ik heb de incassodatum voor je aangepast naar rond de 30ste van de maand, deze wijziging gaat vanaf volgende maand in.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hey @Koen1990! Wel zo fijn als de incassodatum goed uitkomt. Ik heb de incassodatum voor je aangepast naar rond de 30ste van de maand, deze wijziging gaat vanaf volgende maand in.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...