avanhien

Level 6
  • 102Posts
  • 1Oplossingen
  • 22Likes

Incassodatum wijzigen

Goedeavond,

 

Graag zou ik zien dat de maandelijkse incassodatum aangepast wordt naar later in de maand, bij voorkeur aan het einde van de maand. Is dat mogelijk?

Bij voorbaat dank.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Zeker is dat mogelijk @avanhien! Bij deze heb ik ervoor gezorgd dat de factuur op een later moment in de maand wordt opgemaakt. Hierdoor schuift de datum van de automatische incasso ook naar een later moment. De incasso van de factuur van 13 augustus staat al gepland en de wijziging zal om die reden zichtbaar zijn vanaf de eerstvolgende factuur die je in september gaat ontvangen. De incasso zal dan iedere maand rond en nabije de 29e gaan plaatsvinden 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hoi @avanhien 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo.  

Met deze vraag kan iemand van Ziggo je wel helpen. Wij kunnen niet in het systeem als Super Experts maar de Moderatoren van Ziggo wel, dat zijn mensen die werken bij Ziggo. Daarom wil ik je vragen om te wachten op een Ziggo moderator/medewerker, meestal binnen een werkdag komen ze langs iedere topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo Community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen ze gelijk de juiste gegevens erbij pakken. Geef je gegevens op deze link (op de volgende pagina naar beneden scrollen en daar kan je deze gegevens kwijt)

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Zeker is dat mogelijk @avanhien! Bij deze heb ik ervoor gezorgd dat de factuur op een later moment in de maand wordt opgemaakt. Hierdoor schuift de datum van de automatische incasso ook naar een later moment. De incasso van de factuur van 13 augustus staat al gepland en de wijziging zal om die reden zichtbaar zijn vanaf de eerstvolgende factuur die je in september gaat ontvangen. De incasso zal dan iedere maand rond en nabije de 29e gaan plaatsvinden 🙂

avanhien
Topicstarter
Level 6
  • 102Posts
  • 1Oplossingen
  • 22Likes

@Ceciliabedankt voor je hulp en snelle reactie😀

Uitgelicht topic