Sebasco1990

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Incassodatum wijzigen

Beste lezer,

 

Vanmorgen heeft een medewerker van Ziggo aangegeven dat de incassodatum niet kan worden gewijzigd. Als ik hier op de community kijk, is dat wel mogelijk. Wat is de reden waarom het bij de één wel kan en bij de ander niet? Indien het alsnog mogelijk is, zou de incassodatum kunnen worden aangepast naar omstreeks de 28e?

2 á 3 dagen daarvoor is natuurlijk ook geen probleem i.v.m. feestdagen of andere bijzondere dagen. 🙂

 

Alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Sebasco1990, welkom hier!

Het spijt mij te lezen dat je te horen hebt gekregen dat het niet mogelijk is om de datum van de automatische incasso te verplaatsen. Dit is namelijk wel mogelijk. We kunnen de opmaak van de factuur verplaatsen naar een later moment, waardoor indirect dus ook de datum van de automatische incasso opschuift. 

Ik heb dit bij deze direct voor je in orde gemaakt. De eerstvolgende factuur zal iedere maand rond de 28e van de maand worden afgeschreven. Een vaste datum is niet mogelijk vanwege het weekend en feestdagen, vandaar dat het altijd dan rond een bepaalde datum is 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Goedemorgen @Sebasco1990 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben en goed dat u aan de bel trekt.

Een Ziggo-moderator komt binnen afzienbare tijd langs in dit topic om u mogelijk verder te helpen. 

Zorg dan wel dat uw postcode en huisnummer in uw profiel staan, dan weten Ziggo-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor Ziggo-moderators.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Sebasco1990, welkom hier!

Het spijt mij te lezen dat je te horen hebt gekregen dat het niet mogelijk is om de datum van de automatische incasso te verplaatsen. Dit is namelijk wel mogelijk. We kunnen de opmaak van de factuur verplaatsen naar een later moment, waardoor indirect dus ook de datum van de automatische incasso opschuift. 

Ik heb dit bij deze direct voor je in orde gemaakt. De eerstvolgende factuur zal iedere maand rond de 28e van de maand worden afgeschreven. Een vaste datum is niet mogelijk vanwege het weekend en feestdagen, vandaar dat het altijd dan rond een bepaalde datum is 🙂

Sebasco1990
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Beste @Cecilia en @Wim C. ,

 

Hartelijk dank voor de snelle reacties en aanpassing. 🙂

Uitgelicht topic