1
Vraag
2
Reacties
Nicoline14

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum factuur wijzigen

Beste Ziggo,

 

Hierbij het verzoek de datum van de automatische incasso te wijzigen naar een datum na de 25e van de maand. Dat ik hierdoor wellicht voor 2 maanden factuur krijg is geen probleem.

 

Alvast bedankt! 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2874Posts
  • 347Oplossingen
  • 764Likes

Goedemorgen @Nicoline14

 

Welkom hier op de Ziggo Community. Wat leuk dat je ons forum hebt gevonden 🙂

Je verzoek om de incassodatum aan te passen heb ik gelijk voor je verwerkt. Dit gaat in per september.

Het kan dus zijn dat je eenmalig een factuur krijgt voor 2 maanden. Houd je hier rekening mee?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2874Posts
  • 347Oplossingen
  • 764Likes

Goedemorgen @Nicoline14

 

Welkom hier op de Ziggo Community. Wat leuk dat je ons forum hebt gevonden 🙂

Je verzoek om de incassodatum aan te passen heb ik gelijk voor je verwerkt. Dit gaat in per september.

Het kan dus zijn dat je eenmalig een factuur krijgt voor 2 maanden. Houd je hier rekening mee?

Nicoline14
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank Jamyla!

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2874Posts
  • 347Oplossingen
  • 764Likes

Graag gedaan en nog een mooie dag gewenst 🙂 @Nicoline14

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates