Beste Ziggo, ik wil graag dat mijn incassodatum wordt aangepast naar de 25e
De 20e is mijn salaris nog niet binnen...
Alvast bedankt Anouk
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
een moderator kan jou daar mee helpen
begin volgende week zal er wel een moderator langs komen
Welkom hier op de Community, @Nouki1982! 🙂
Ik snap dat het goed zou uitkomen wanneer de incassodatum dan net wat later is gezien je op de 20ste nog niet je salaris binnen hebt.. Ik heb daarom een wijziging van de incassodatum voor je aangevraagd en voortaan zullen we wat later de factuur incasseren. Dit zal vanaf februari het geval zijn. Deze maand valt helaas niet meer aan te passen omdat de factuur en ook de incasso al gepland staan.
Mooie dag gewenst!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.