hermenjacq

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Incassodatum aanpassen

Goedemiddag, 

Standaard worden de abonnementskosten rond de 20ste of de 21ste van de maand geïncasseerd. 

Is het mogelijk om dit de wijzigen naar een later tijdstip.

Ergens tussen de 27ste en de 29ste?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @hermenjacq,

Welkom op de Community! Ook fijn dat je gegevens al in je Community profiel staan, hierdoor kan ik meteen alles erbij pakken.

Begrijpelijk dat je het liefst zo laat mogelijk in de maand de automatische incasso wil laten plaatsen. Om dit voor elkaar te krijgen heb ik een omzetting gedaan.Of het voor deze maand al lukt durf ik niet te beloven, maar de factuur daarna wordt wel zo laat mogelijk in de maand afgeschreven 🙂

Bekijk in context

hermenjacq
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Heel erg bedankt Erik voor de genomen moeite.

Wordt zeer op prijs gesteld. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dat is mogelijk.

Let op, als je nu voor dezelfde maand betaald, veranderd dit in vooruit betalen, dus kan de eerstvolgende factuur dubbel zijn.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

hermenjacq
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Dank voor je antwoord.

Postcode en huisnummer staan in mijn profiel.

Ik weet niet hoe ik ze zichtbaar moet maken.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@hermenjacq  schreef:

Dank voor je antwoord.

Postcode en huisnummer staan in mijn profiel.

Ik weet niet hoe ik ze zichtbaar moet maken.


@hermenjacq Je hoeft ze niet openbaar zichtbaar te maken, ze zijn niet openbaar te zien, maar wel voor Ziggo medewerkers, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @hermenjacq,

Welkom op de Community! Ook fijn dat je gegevens al in je Community profiel staan, hierdoor kan ik meteen alles erbij pakken.

Begrijpelijk dat je het liefst zo laat mogelijk in de maand de automatische incasso wil laten plaatsen. Om dit voor elkaar te krijgen heb ik een omzetting gedaan.Of het voor deze maand al lukt durf ik niet te beloven, maar de factuur daarna wordt wel zo laat mogelijk in de maand afgeschreven 🙂

hermenjacq
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Heel erg bedankt Erik voor de genomen moeite.

Wordt zeer op prijs gesteld. 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Graag gedaan, fijn dat je dit waardeert 🙂 

Uitgelicht topic