davg

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Incassodatum aanpassen

L.S

 

Hoe kan ik dit aan laten passen naar de 29e van de maand?

 

Groet

Dirk

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @davg
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Ik kom als geroepen, want ik kan jou hier zeker bij helpen! Bij deze wil ik je laten weten dat ik de opmaak van de factuur heb laten verschuiven en hierdoor automatisch ook de incasso van de factuur opschuift. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond en nabije de 29e van de maand gaan plaatsvinden 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

davg
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dankjewel Bert Top!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @davg
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Ik kom als geroepen, want ik kan jou hier zeker bij helpen! Bij deze wil ik je laten weten dat ik de opmaak van de factuur heb laten verschuiven en hierdoor automatisch ook de incasso van de factuur opschuift. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond en nabije de 29e van de maand gaan plaatsvinden 🙂

davg
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Cecila,

 

Bedank voor je reactie en de snelle oplossing voor mijn vraag.

Prima geregeld zo.

 

Met vriendelijke groet

Dirk

Uitgelicht topic