DINI

Level 5
  • 70Posts
  • 5Oplossingen
  • 3Likes

Incasso word zomaar ingesteld

Deze maand word er ineens abonnement afgetrokken door incasso 

zelf niet afgegeven

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DINI
Topicstarter
Level 5
  • 70Posts
  • 5Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor de uitleg !

Ik ben nu al lang bezig om alles weer voor elkaar te krijgen.

Wifi boosters werkten bij mij totaal niet dus direct afgemeld en terug gestuurd.

Dan opeens betalen voor een papieren rekening €2,50 En later nog eens !

Nog eens weer een doos om terug te sturen terwijl die allang terug waren.

Onduidelijk  te verstaan de meeste mensen aan de telefoon….buitenlanders of overzee

De Speedtest geeft opeens hele mooie cijfers aan ,daarbij zou een Wifibooster niet nodig zijn geweest 230 en 30 upload Terwijl dat eerst 120 en 200 was Hierover wel eens gebeld maar was oké 

Ik ben op dit moment tevreden hopelijk blijft het zo.

Maar volgens mij ma je zomaar niet naar incasso worden overgezet PRIVACY 

GROET DINI

 

Bekijk in context

12 Reacties 12
DINI
Topicstarter
Level 5
  • 70Posts
  • 5Oplossingen
  • 3Likes

Mag dat zomaar 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemiddag @DINI! Frappant dat er ineens een automatische incasso ingesteld staat, terwijl je dit zelf niet hebt gedaan. Dat moeten we direct gaan oplossen. Kun je je postcode en huisnummer in je Community Profiel zetten? Dan ga ik je daarbij helpen! 

DINI
Topicstarter
Level 5
  • 70Posts
  • 5Oplossingen
  • 3Likes

Als ik mijn profiel kijk staat het goed Maar deze maand word het de29 afgetrokken Ik heb al gebeld maar word pas volgende maand veranderd MAG DAT ZOMAAR???

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Kun je ook nog de postcode letters toevoegen? Anders kan ik je gegevens er niet bij pakken! Dan ga ik het daarna allemaal voor je uitzoeken!

DINI
Topicstarter
Level 5
  • 70Posts
  • 5Oplossingen
  • 3Likes

Oké 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@DINI Heb je onlangs je abonnement veranderd?

Zo ja, dan gelden opnieuw de voorwaarden waarin staat dat er geïnd wordt via automatische incasso.

Wat je direct of later weer moet wijzigen.

Zo nee, dan is er iets geks aan de hand.

DINI
Topicstarter
Level 5
  • 70Posts
  • 5Oplossingen
  • 3Likes

Ik wacht op het antwoord van Maud maar misschien maandag

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Bedankt voor het geduld! Al lijkt een wijziging omtrent wifiboosters dit inderdaad te hebben veroorzaakt, sorry als dit niet de bedoeling was. Ik lees gelukkig wel dat er in de tussentijd contact is geweest en de betaalwijze weer is gewijzigd. Komende maand wordt er niet automatisch afgeschreven.  

DINI
Topicstarter
Level 5
  • 70Posts
  • 5Oplossingen
  • 3Likes

Bedankt voor de uitleg !

Ik ben nu al lang bezig om alles weer voor elkaar te krijgen.

Wifi boosters werkten bij mij totaal niet dus direct afgemeld en terug gestuurd.

Dan opeens betalen voor een papieren rekening €2,50 En later nog eens !

Nog eens weer een doos om terug te sturen terwijl die allang terug waren.

Onduidelijk  te verstaan de meeste mensen aan de telefoon….buitenlanders of overzee

De Speedtest geeft opeens hele mooie cijfers aan ,daarbij zou een Wifibooster niet nodig zijn geweest 230 en 30 upload Terwijl dat eerst 120 en 200 was Hierover wel eens gebeld maar was oké 

Ik ben op dit moment tevreden hopelijk blijft het zo.

Maar volgens mij ma je zomaar niet naar incasso worden overgezet PRIVACY 

GROET DINI

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@DINI schreef: "Maar volgens mij ma je zomaar niet naar incasso worden overgezet PRIVACY"

 

Als je klant bent bij Ziggo, hebben ze al je gegevens, want die heb je zelf gegeven en kunnen ze al die gegevens  inzien en als je een nieuw product besteld, dan ga je akkoord met de voorwaarden en daar staat in dat de betaling per automatisch incasso gaat en dat wordt automatisch weer zo ingesteld, voor zover ik heb begrepen uit de diverse topics op dit forum.

Het kan wel altijd weer, op verzoek, op je eigen betalingswijze gezet worden.

DINI
Topicstarter
Level 5
  • 70Posts
  • 5Oplossingen
  • 3Likes

Nergens voorgetekend en ook niet voor een papieren afschrift wat €2.50 kost 

IK LAAT HET HIER BIJ BEDANKT VOOR HET MEEDENKEN 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Bij een online bestelling hoef je niet te tekenen, maar je gaat wel akkoord met de voorwaarden.

Bij de online bestelling van de huur wifiboosters staat op de bestelpagina: 

 

Bestel Ziggo producten

 

Deze bestelling betaal je via automatische incasso. Vul hier je bankrekeningnummer in. Dit rekeningnummer geldt vanaf nu voor al je producten.

 

is de bestelling anders gegaan, dan kan het anders gegaan zijn en mogelijk ook onjuist.

Uitgelicht topic