1
Vraag
2
Reacties
Bram!

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incasso datum

Hallo,

 

Graag zou ik mijn datum van afschrijving willen aanpassen.
Zag dat hier ook al een vraag over gesteld is echter kom ik op dit moment niet verder.

Via de klantenservice heb ik begrepen dat ziggo met 4 afschrijf  momenten werkt.

Week1, Week 2 week 3 en Week 4.

 

Ze informeerde mij dat ik in 'Batch' 3, (week 3) zat.

De afschrijving vind rond de 25e plaats.

 

Graag zou ik dit willen aanpassen zodat de afschrijving tussen de 1e en met bijv uiterlijk de 10e wordt afgeschreven (in ieder geval zo vroeg mogelijk, aan begin van de maand)

 

Is dit mogelijk om dit aan te passen naar bovenstaande?

 

Groet, Bram

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 779Posts
  • 128Oplossingen
  • 313Likes

Check! Dan laten we het gewoon staan 🙂 Heel graag gedaan, we denken graag mee met jou als klant.

Bekijk in context

4 Reacties 4
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 7854Posts
  • 344Oplossingen
  • 4097Likes

Een moderator kan de incassodatum voor je aanpassen. Men komt meestal binnen 2 werkdagen langs de topics, maar door grote drukte kan dit langer duren.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 779Posts
  • 128Oplossingen
  • 313Likes

@Bram! Aanpassen is gelukt om je 1 incassogroep op de schuiven. Hierdoor komt het incassomoment op 28-29-30 te liggen. 
Helaas kan het niet om je incassomoment tussen de 1e-10e te krijgen. Mocht je daar wel voorkeur voor hebben, dan zijn er 2 opties waarbij we jou op handmatige betaling zetten:

1: maandelijkse betaling via iDeal. 
2: om zelf een maandelijkse overschrijving in te stellen. (bij eventueel verbruik/wijzigingen pakket/tariefwijzigingen is er dan wel aanpassing of aanvulling nodig)

Geef maar aan wat je het liefst hebt 🙂 We staan voor je klaar.

Bram!
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

 

Ten eerste dank voor de zeer snelle reactie!
Het maandelijks overschrijven lijkt me niet zo handig wel top dat u dit alternatief doet aanbieden  🙂

 

Als het niet naar incasso moment 1 of 2 kan, dan laat het maar staan op de moment 3.
(Zoals het dus ook stond, afschrijving medio 25e).

 

Alvast bedankt!

Groet, Bram

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 779Posts
  • 128Oplossingen
  • 313Likes

Check! Dan laten we het gewoon staan 🙂 Heel graag gedaan, we denken graag mee met jou als klant.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates