Jvolkers

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Incasso datum wijzigen

Hallo,

 

zou de incasso van mijn abonnement op de 30e van de maand afgeschreven kunnen worden?

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Jvolkers 

 

Allereerst welkom op het Community platform. Super leuk dat jij als nieuwe klant dit platform al hebt gevonden.

 

Helaas kan ik momenteel nog geen incassodatum wijzigen omdat nog niet bekend is in welke incassoperiode jij uberhaupt valt. Dit komt omdat je abonnement onlangs is gestart en er nog geen factuur is gedraaid. Pas zodra de 1e factuur valt, en er een incassodatum bekend is kunnen we dit eventueel wijzigen als de datum niet uit komt. Mocht dat het geval zijn, kom je dan bij ons op de radar?

Jvolkers
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ga ik doen!

 

Uitgelicht topic