HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Is het mogelijk om de datum van mijn automatische incasso te wijzigen. Zo ja, zou deze dan naar de 27e gezet kunnen worden. Afgezien van zon- en feestdagen natuurlijk!
Alvast hartelijk dank
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Kaatje499, welkom hier!
Maar natuurlijk kunnen we de datum van afschrijving enkele dagen voor je verplaatsen. Bij deze heb ik de aanpassing voor je in orde gemaakt. De factuur van 20 maart is al gereed, dus vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond de 27e van de maand gaan plaatsvinden.
Dag @Kaatje499
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Binnen afzienbare tijd komt een Ziggo-moderator langs in dit topic om u verder te helpen.
Hi @Kaatje499, welkom hier!
Maar natuurlijk kunnen we de datum van afschrijving enkele dagen voor je verplaatsen. Bij deze heb ik de aanpassing voor je in orde gemaakt. De factuur van 20 maart is al gereed, dus vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond de 27e van de maand gaan plaatsvinden.
Hartelijk dank voor het aanpassen!!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...