Kaatje499

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incasso datum wijzigen

Is het mogelijk om de datum van mijn automatische incasso te wijzigen. Zo ja, zou deze dan naar de 27e gezet kunnen worden. Afgezien van zon- en feestdagen natuurlijk!

 

Alvast hartelijk dank

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Kaatje499, welkom hier!

Maar natuurlijk kunnen we de datum van afschrijving enkele dagen voor je verplaatsen. Bij deze heb ik de aanpassing voor je in orde gemaakt. De factuur van 20 maart is al gereed, dus vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond de 27e van de maand gaan plaatsvinden.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Kaatje499 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Binnen afzienbare tijd komt een Ziggo-moderator langs in dit topic om u verder te helpen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Kaatje499, welkom hier!

Maar natuurlijk kunnen we de datum van afschrijving enkele dagen voor je verplaatsen. Bij deze heb ik de aanpassing voor je in orde gemaakt. De factuur van 20 maart is al gereed, dus vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond de 27e van de maand gaan plaatsvinden.

Kaatje499
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hartelijk dank voor het aanpassen!!

bettyfragao

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Is het mogelijk om de datum van mijn automatische incasso te wijzigen. Zo ja, zou deze dan naar de 27e gezet kunnen worden. 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@bettyfragao welkom! Jazeker, dat kan!

Leuk dat je het even komt vragen. Ik pas dit voor je aan. Let wel, dit proces neemt wat tijd in beslag en zal naar alle waarschijnlijkheid over twee maanden zichtbaar zijn.

Je factuur kan dan tijdelijk ook afwijken, check altijd de berekende periode. Dit is eenmalig, de facturen daaropvolgend zijn weer als vanouds. 

 

bettyfragao

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt Jacob!

Uitgelicht topic