HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik wil graag mijn incasso datum veranderen naar 29e van de maand.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @John Brugge
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Hier kan ik je bij helpen! Bij deze heb ik de opmaak van de factuur verplaatst naar een later moment in de maand. De automatische incasso wordt hierdoor ook opgeschoven. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond en nabij de 29e van de maand gaan plaatsvinden 🙂
Staan postcode en huisnummer in je community-profiel? (Alleen zichtbaar voor moderators).
Een moderator kan dat voor je regelen. Men komt op werkdagen langs de topics.
Hi @John Brugge
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Hier kan ik je bij helpen! Bij deze heb ik de opmaak van de factuur verplaatst naar een later moment in de maand. De automatische incasso wordt hierdoor ook opgeschoven. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond en nabij de 29e van de maand gaan plaatsvinden 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...