Incasso datum aanpassen

Hoi,

 

willen jullie de incasso datum aanpassen naar de 29e/30e? Ik las al dat een exacte datum niet kan maar als het 1 van deze 2 data is is dat al prima. 

dank je

 

mike 

TheMikerMC
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1 Geaccepteerde oplossing

Hey @TheMikerMC. Welkom hier! 

Ik heb het voor je aangepast hoor :-). 

Je betaalde al vooruit, dus dat blijft gewoon het geval. De komende factuur kan je rond 29 maart verwachten!

Bekijk in context

Lycke Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 11132Reacties
  • 853Oplossingen
  • 3915Likes
3 Reacties 3

Let op, als je nu betaald voor dezelfde maand en het wordt omgezet naar een latere datum, dan betaal je voortaan een maand vooruit, dus kan het de eerste maand dubbel worden.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

 
Be rt
Super Expert
Super Expert
  • 39832Reacties
  • 2224Oplossingen
  • 8230Likes

Hey @TheMikerMC. Welkom hier! 

Ik heb het voor je aangepast hoor :-). 

Je betaalde al vooruit, dus dat blijft gewoon het geval. De komende factuur kan je rond 29 maart verwachten!

Bekijk in context

Lycke Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 11132Reacties
  • 853Oplossingen
  • 3915Likes

Hoi Lycke,

 

Helemaal super, dank je wel.

Fijne dag verder.

 

Groeten,

 

Mike

TheMikerMC
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitgelicht topic