Kasper

Level 6
  • 100Posts
  • 2Oplossingen
  • 25Likes

Ik wil mijn abonnement opzeggen

Hallo,

 

Ik wil graag mijn abonnement opzeggen. Ben overgestapt naar Glasvezel bij een verhuizing vorig jaar. Als het goed is ben ik inmiddels contract vrij.

 

Het lukt telefonisch niet om dit te regelen. Na ellenlange keuze menus kom ik uiteindelijk bij onverstaanbare helpdesk mensen uit.

 

Kan iemand van Ziggo dit SVP oppakken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @JohnVKRDam

 

Helaas is het niet mogelijk een opzegging door te geven via Twitter of de Community. Hier is namelijk een speciale opzegdesk voor. Telefonisch kun je hen benaderen vanaf 08.00 uur op 0900-1884

Bekijk in context

12 Reacties 12
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Een moderator kan e.e.a. voor je regelen. Zij komen op werkdagen (ma t/m vrij) langs de topics.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Kasper jammer dat je wil opzeggen! Maar wie weet kunnen we je in de toekomst weer als klant verwelkomen!

Je ziet inderdaad een opzegformulier staan, welke je kunt gebruiken. Als je wil dat ik dit aanvlieg, wat helemaal prima is, hoor ik graag mer wanneer je de opzegging doorgevoerd wil zien. Kan je me via een privébericht je volledige naam en geboortedatum sturen, ter controle? Zodat ik niet per abuis iemand's ander abonnement verwijder?

Bedankt! 

Kasper
Topicstarter
Level 6
  • 100Posts
  • 2Oplossingen
  • 25Likes

@Jacob dank. Volgens mij is het inmiddels geregeld. 
heb de bevestiging per mail inmiddels gehad. 

mocht de upload ooit omhoog gaan, wie weet. Tot die tijd niet. De kosten voor 50mbit upload wegen niet op tegen de concurrentie. 

wewanl

Level 16
  • 2307Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Ik begrijp je hoor. De lage upload bij Ziggo is niet meer van deze tijd.

JohnVKRDam

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Tsja, ik wil ook opzeggen (ook inmiddels al overgestapt op glasvezel -> véél goedkoper EN véél sneller), maar helaas helaas... dat opzegformulier werkt niet. Na het invullen krijg je een foutmelding. Zie bijgevoegde screenshot.

 

Telefonisch is een HEL, dus daar ga ik niet meer mee verder.

 

Ik heb mijn opzegging dan maar via Twitter, via een DM, verzonden. Kijken of dat werkt...

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @JohnVKRDam

 

Helaas is het niet mogelijk een opzegging door te geven via Twitter of de Community. Hier is namelijk een speciale opzegdesk voor. Telefonisch kun je hen benaderen vanaf 08.00 uur op 0900-1884

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Jamyla Schreef: Helaas is het niet mogelijk een opzegging door te geven via Twitter of de Community. Hier is namelijk een speciale opzegdesk voor.

 

Dat is vreemd, je collega schreef vorige week in deze topic nog "Je ziet inderdaad een opzegformulier staan, welke je kunt gebruiken. Als je wil dat ik dit aanvlieg, wat helemaal prima is, hoor ik graag per wanneer je de opzegging doorgevoerd wil zien. Kan je me via een privébericht je volledige naam en geboortedatum sturen, ter controle? Zodat ik niet per abuis iemand's ander abonnement verwijder?" en dat antwoord staat zelfs aan gemerkt als oplossing voor de topic starter

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

@DON PAPA

Begrijp ik, maar dat is niet de werkwijze. In de basis zeggen wij geen abonnementen op, tenzij het gaat om bijv. een extra zenderpakket of optie.
De regel blijft en staat ook beschreven in de voorwaarden dat het opzeggen enkel kan via telefonisch contact of schriftelijk cq. het opzegformulier.

DON PAPA

Level 17
  • 3835Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Jamyla 

 

Dan zou ik wel even jouw antwoord als oplossing aanmerken, want dit is nu heel verwarrend voor de mensen die in de toekomst willen opzeggen en deze topic bekijken en niet verder lezen dan de oplossing

JohnVKRDam

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Jamyla 

 

Goedemorgen Jamyla,

 

Vreemd, want ik heb via twitter een reacie terug ontvangen van Webcare waarin zij aangeven de opzegging te hebben doorgevoerd. Ik heb ook de bevestigende e-mail ontvangen. Dus mijn opzegging is geregeld.

 

Ik gaf trouwens al aan dat bellen met Ziggo een HEL is, dus als je zegt "je kunt hen telefonisch benaderen", dan bedoel je dat waarschijnlijk heel letterlijk? Want meer dan "dicht bij" kom ik meestal niet echt. Heel frustrerend. Ziggo trachten te bellen is echt een groot drama. Via Community of Twitter lukt dat vele malen beter. Zoals hier ook blijkt.

 


Wel nog even voor de duidelijkheid, voor overige lezers: Ziggo internet/TV was kwalitatief prima in orde. Ik heb eigenlijk nooit echt problemen gehad en ik ben heel veel jaren klant geweest (vanuit de tijd dat het nog UPC was). Er zijn 2 redenen waarom ik overstap naar T-Mobile glasvezel (nu dat mogelijk is in mijn wijk):

 

1. Ziggo is véél te duur voor wat geboden wordt in een pakket
2. De klantenservice is niet heel goed (en ik ben niet de enige die dat denkt)


Hoe dan ook, mijn opzegging is een feit.

 

Groet,
John

JohnVKRDam

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@DON PAPA

@Jamyla 

 

Inderdaad 😉

 

Ik moet zeggen dat dit ook zo'n beetje mijn gemiddelde ervaring is met Ziggo support: verwarrend en lastig.

En het feit dat het webformulier niet werkt en telefonisch... tsja... eigenlijk ook niet... dan blijven er weinig andere opties over 😉

 

Anyway, Twitter was voor mij de oplossing in dit geval  🙂

Uitgelicht topic