@Jamyla
Goedemorgen Jamyla,
Vreemd, want ik heb via twitter een reacie terug ontvangen van Webcare waarin zij aangeven de opzegging te hebben doorgevoerd. Ik heb ook de bevestigende e-mail ontvangen. Dus mijn opzegging is geregeld.
Ik gaf trouwens al aan dat bellen met Ziggo een HEL is, dus als je zegt "je kunt hen telefonisch benaderen", dan bedoel je dat waarschijnlijk heel letterlijk? Want meer dan "dicht bij" kom ik meestal niet echt. Heel frustrerend. Ziggo trachten te bellen is echt een groot drama. Via Community of Twitter lukt dat vele malen beter. Zoals hier ook blijkt.
Wel nog even voor de duidelijkheid, voor overige lezers: Ziggo internet/TV was kwalitatief prima in orde. Ik heb eigenlijk nooit echt problemen gehad en ik ben heel veel jaren klant geweest (vanuit de tijd dat het nog UPC was). Er zijn 2 redenen waarom ik overstap naar T-Mobile glasvezel (nu dat mogelijk is in mijn wijk):
1. Ziggo is véél te duur voor wat geboden wordt in een pakket
2. De klantenservice is niet heel goed (en ik ben niet de enige die dat denkt)
Hoe dan ook, mijn opzegging is een feit.
Groet,
John