1
Vraag
2
Reacties
chgi147

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil mijn Ziggo Wifibooster pods abonnement opzeggen. Krij

Hoe moet ik mijn ziggo wifibooster pods opzeggen? Ik krijg ze niet aan de praat. Zie enkel melding “Deze SmartWifi pod is al geïnstalleerd” en “U kunt deze pod niet gebruiken omdat deze is toegewezen aan een andere gebruiker”.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4348Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

@chgi147 Ai, dat is een domper! In dat geval heb ik begrip voor je keuze en zeg ik de Pods voor je op. Een bevestiging volgt per e-mail. Je ontvangt vanzelf een retourdoos. Retourneren mag ook in de originele doos. Het retouradres en instructies vind je op deze pagina. Bewaar het retourbewijs goed!

Bekijk in context

8 Reacties 8
nspoor

Level 15
  • 1242Posts
  • 52Oplossingen
  • 498Likes

@chgi147  dat is vreemd als je nieuwe wifi pods als abbonnement hebt afgenomen bij ziggo.

Kan je in je profiel bij je postcode de serie nummers van de pods plaatsen.

 

Een ziggo moderator komt later langs dit topic en kan dan wellicht inzien waarom je pods de meldingen geven is toegewezen aan een andere gebruiker.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Die zijn via je familielid besteld en die zal ze af moeten melden, als het gaat over deze pods:

Opgelost: Re: Bij installatie van pod krijg ik de foutmeldin... - Ziggo Community

 

Ook heb je hier niet op een vraag gereageerd om het op te lossen:

Bij installatie van pod krijg ik de foutmelding “i... - Ziggo Community

chgi147
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank, in mijn profiel (bij Persoonlijke informatie) heb ik postcode en serienummers toegevoegd.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1315Posts
  • 203Oplossingen
  • 662Likes

Ha @chgi147 Bij ontvangen van de huur wifipods zijn deze automatisch gekoppeld aan het modem van de contracthouder. Dat scheelt een stukje installatiewerk. 

Wat moet er nu precies gebeuren? Deze zijn van jouw familielid en niet uitwisselbaar. Is er iets waar je ondersteuning bij nodig hebt? Het is me namelijk onduidelijk, aangezien je in dit topic een andere vraag stelt: Opgelost: Re: Bij installatie van pod krijg ik de foutmeldin... - Ziggo Community 

chgi147
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Deze wifi pods zijn geregistreerd onder het account van de eigenaar. Ik had ze eerst zelf uitgeprobeerd bij mij thuis (mijn/ander account) en dat werkt (terecht) niet. Daarna heb ik het weer geprobeerd bij de eigenaar (waarop ze geregistreerd staan) en dat gaf helaas dezelfde foutmelding….. 

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1315Posts
  • 203Oplossingen
  • 662Likes

Ah duidelijk, maar deze hoeven dus geheel niet meer gekoppeld te worden. Ze zijn al actief verbonden en dus alleen in het stopcontact plaatsen is voldoende. De SmartWifi app helpt je hier verder mee als er vragen over plaatsing zijn. Door onder andere de thuisscan krijg je meer inzicht over hoe het signaal op alle plekken in huis functioneert. 

chgi147
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, want ook hier krijg ik de melding dat de pods in gebruik zijn en niet geactiveerd kunnen worden. Ik geef het op. 

Hoe kan ik het abonnement beëindigen en waar moet ik ze naar terugsturen? Alvast dank

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4348Posts
  • 574Oplossingen
  • 2124Likes

@chgi147 Ai, dat is een domper! In dat geval heb ik begrip voor je keuze en zeg ik de Pods voor je op. Een bevestiging volgt per e-mail. Je ontvangt vanzelf een retourdoos. Retourneren mag ook in de originele doos. Het retouradres en instructies vind je op deze pagina. Bewaar het retourbewijs goed!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic