Hoe moet ik mijn ziggo wifibooster pods opzeggen? Ik krijg ze niet aan de praat. Zie enkel melding “Deze SmartWifi pod is al geïnstalleerd” en “U kunt deze pod niet gebruiken omdat deze is toegewezen aan een andere gebruiker”.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@chgi147 dat is vreemd als je nieuwe wifi pods als abbonnement hebt afgenomen bij ziggo.
Kan je in je profiel bij je postcode de serie nummers van de pods plaatsen.
Een ziggo moderator komt later langs dit topic en kan dan wellicht inzien waarom je pods de meldingen geven is toegewezen aan een andere gebruiker.
Die zijn via je familielid besteld en die zal ze af moeten melden, als het gaat over deze pods:
Opgelost: Re: Bij installatie van pod krijg ik de foutmeldin... - Ziggo Community
Ook heb je hier niet op een vraag gereageerd om het op te lossen:
Bij installatie van pod krijg ik de foutmelding “i... - Ziggo Community
Dank, in mijn profiel (bij Persoonlijke informatie) heb ik postcode en serienummers toegevoegd.
Ha @chgi147 Bij ontvangen van de huur wifipods zijn deze automatisch gekoppeld aan het modem van de contracthouder. Dat scheelt een stukje installatiewerk.
Wat moet er nu precies gebeuren? Deze zijn van jouw familielid en niet uitwisselbaar. Is er iets waar je ondersteuning bij nodig hebt? Het is me namelijk onduidelijk, aangezien je in dit topic een andere vraag stelt: Opgelost: Re: Bij installatie van pod krijg ik de foutmeldin... - Ziggo Community
Deze wifi pods zijn geregistreerd onder het account van de eigenaar. Ik had ze eerst zelf uitgeprobeerd bij mij thuis (mijn/ander account) en dat werkt (terecht) niet. Daarna heb ik het weer geprobeerd bij de eigenaar (waarop ze geregistreerd staan) en dat gaf helaas dezelfde foutmelding…..
Ah duidelijk, maar deze hoeven dus geheel niet meer gekoppeld te worden. Ze zijn al actief verbonden en dus alleen in het stopcontact plaatsen is voldoende. De SmartWifi app helpt je hier verder mee als er vragen over plaatsing zijn. Door onder andere de thuisscan krijg je meer inzicht over hoe het signaal op alle plekken in huis functioneert.
Nee, want ook hier krijg ik de melding dat de pods in gebruik zijn en niet geactiveerd kunnen worden. Ik geef het op.
Hoe kan ik het abonnement beëindigen en waar moet ik ze naar terugsturen? Alvast dank
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.