1
Vraag
2
Reacties
Herbie52

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil mijn Ziggo Wifibooster pods abonnement opzeggen. Heb er geen voordeel van.

 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Herbie52

 

Uit je laatste bericht begrijp ik dat je niet meer openstaat voor hulp bij installatie en het verbeteren van de verbinding met de Smart Wifi Pods. Jammer!
Ik heb de Pods daarom per direct voor je opgezegd.

 

Mocht je toch nog behoefte hebben aan hulp bij het verbeteren van de wifi rondom je modem, laat het dan hier in het topic weten.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @Herbie52

Wanneer opzeggen de oplossing is, kan dat geregeld worden natuurlijk.
Kun je uitleggen waarom je er geen voordeel van hebt? 

Herbie52
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zoals gezegd, had de hoop dat het wifi signaal compleet versterkt werd. Al zit ik naast het modem, krijg ik op mijn mobiel melding geen wifi. Wil ze gewoon terug sturen. Trouwens bestellen is makkelijk, opzeggen voor iemand van 69 een giga opgave!!!!!!!! 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Ah precies, dat heb ik dan gemist denk ik. Het wifisignaal zou ook zeker volledig versterkt moeten worden door deze SmartWifi pods. Het is een verlengstuk van jouw wifi. Wanneer het signaal bij het modem al niet goed is, is het wellicht zaak om dit eens onder de loep te nemen. Ik weet niet of je hiervoor open staat?
Zo ja, wil je dan eens een foto maken en sturen van waar de coaxkabel bij je binnen komt en hoe het modem hierop aangesloten zit?

Het hoort geen probleem te zijn om deze SmartWifi pods op te zeggen. Leeftijd of de manier van contact opnemen maakt hierin niet uit. Ik help je hier dan ook graag bij, maar moet daarvoor wel zeker weten of er niet iets anders speelt. Het heeft namelijk geen zin om dit weer op te zeggen wanneer je vervolgens problemen blijft houden met internet. 

Herbie52
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Box zit aangesloten op muuraansluiting. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Herbie52  schreef:

Box zit aangesloten op muuraansluiting. 


Wat bedoel je hier precies mee?

Herbie52
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De vraag was hoe zit de box aangesloten. Ik ben er klaar mee, wil de pods terug sturen. Laat aub weten hoe dat werkt!! 

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

@Herbie52 , maar uit je post blijkt overduidelijk dat er een probleem is met het modem, dan kun je dat toch beter proberen op te lossen. Die pods werken echt wel hoor. Gewoon even diep ademhalen komt alles in orde. 

Herbie52
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

IK WIL DE PODS TERUG STUREN! 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Herbie52  schreef:

De vraag was hoe zit de box aangesloten. Ik ben er klaar mee, wil de pods terug sturen. Laat aub weten hoe dat werkt!! 


Het probleem is dat een muur aansluiting niet perse het punt van binnenkomst is. In onze woning zijn er 4 muur aansluitingen de hoofd aansluiting bevind zich in de meterkast.

 

Het gaat er nu om is de Connectbox de modem/router wel aan het juiste punt aangesloten en voldoet dat punt en de kabels aan de huidige normen.

 

Even ter opheldering een wifi signaal kan en mag niet worden versterkt, de termen booster of versterker zijn volstrekt onjuist. Wat deze Pods en andere wifi accespunten doen is mee helpen aan een betere  verspreiding van de wifi dekking. Dus in plaats van één centraal toegangspunt verdelen we meerdere toegangspunten door de woning.

 

@Herbie52 

Wat is de exacte melding op de mobiele telefoon, kunt u niet met wifi verbinden, is de wifi netwerk naam wel zichtbaar, om wat voor mobiel gaat het merk/model?

 

Zoals met meerdere producten zo de CI modules kan het opzeggen zover ik weet alleen via de klantenservice of deze community niet via de Mijn Ziggo omgeving. De uitspraak iets bestellen is makkelijker dan opzeggen klopt in mijn beleving wel.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

https://www.ziggo.nl/klantenservice/apparaten/terugsturen

 

Bewaar het track en trace bewijs goed!!

Beter is het om dit zoals ik eerder aangaf via deze community dus dit topic, of telefonisch via de klanten service te doen.

 

Zelf ben ik ook heel benieuwd wat er fout gaat, want het is heel simpel als het wifi signaal van de connectbox niet deugd zullen de Pods er nooit draadloos mee verbinden. De vraag is dus is de telefoon mogelijk verouderd op wifi gebied of moet er eerst een nieuwe connectbox komen. De aansluiting speelt deels mee maar staat toch los van de wifi chip en antenne, zelfs zonder een kabel moeten we probleemloos een wifi verbinding met een connectbox kunnen maken.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Herbie52

 

Uit je laatste bericht begrijp ik dat je niet meer openstaat voor hulp bij installatie en het verbeteren van de verbinding met de Smart Wifi Pods. Jammer!
Ik heb de Pods daarom per direct voor je opgezegd.

 

Mocht je toch nog behoefte hebben aan hulp bij het verbeteren van de wifi rondom je modem, laat het dan hier in het topic weten.

Herbie52
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hartelijk dank. Pods zijn onderweg naar Ziggo. Gr Herman Zijlstra 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Fijn, Herman. Dankjewel voor je terugkoppeling en voor nu een fijne dag gewenst.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic