1
Vraag
2
Reageer en help mee
dennusdus

Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Ik wil klant blijven maar geld is geld.

Ik ben al jaren een trouwe klant van Ziggo en ben altijd zeer tevreden met de verbinding en ondersteuning van de helpdesk. 
Op dit moment betaal ik €68,45 voor 2 CI modules en een 300/30 verbinding.
Daarnaast heb ik een abonnement bij Vodafone. Dus al met al een leuk pakket met kortingen. 

SInds kort ligt hier glasvezel dus ga je toch eens vergelijken.
Ik zou nu alleen nog maar internet only willen omdat ik alles via apps bekijk. 
Dus ik heb gebeld en ik kom er niet helemaal uit. 
Het aanbod ligt toch nog €200,00 boven de prijs die ik voor ongeveer hetzelfde abonnement zou betalen voor glasvezel. Dit gaat om het eerste jaar natuurlijk. 
Ik wil niet graag overstappen maar geld is toch geld. 
Ik vind het jammer dat ik er niet uit kom. 

8 Reacties 8
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Ik ben zelf ook regelmatig aan het vergelijken met Glasvezel bedrijven en er zitten leuke aanbiedingen tussen, maar 1 rol speelt dan heel vaak, Vodafone want je hebt 5 euro korting op je abonnement met Ziggo en dan de Zender en of Ziggo Safe Online, net waar men voor kiest. Die € 68,- die u betaald vind ik zekers mooi bedrag, daar kan je bij ander bedrijf denk ik niet tegen op. Misschien zijn ze er maar dan ga je er duur aan en je krijgt een Kastje inplaats van een module die draadloos is.

 

Ik zou gewoon kijken 

A: Wat krijg je voor je geld

B: Wat voor pakket heb je

C: Welke kortingen bieden ze

😧 Je Vodafone Korting bij Ziggo komt te vervallen als je overstapt.

dennusdus
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Mijn telefoonnummer kan ik ook meenemen en krijg ook korting waardoor ik op hetzelfde bedrag uitkom. 

Wat krijg ik voor het geld? Ik wil alleen nog maar ik internet only en voor de rest niets. Dan bespaar ik 220,00 voor het eerste jaar.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Gelukkig zijn er Ziggo Medewerkers die van Maandag tot Vrijdag tussen 08:30 - 17:00 uur soms in de avond tot 22:00 uur aanwezig zijn en je vast verder kunnen helpen. Deze pakken dit topic vanzelf op.

 

Zou rustig over de beslissing denken en als je eruit bent kan je me altijd een tag geven @ met mijn naam Dave! erachter, dan kan ik dit doorzetten, dat je wilt veranderen of overstappen.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Kijken en vergelijken is nooit verkeerd en dat houdt je scherp. Ikzelf ben ook in de situatie dat ik ook glasvezel in de meterkast heb zitten.
Omdat telefoon bij KPN met DTMF werkt en Ziggo met FSK zou ik van telefooncentrale moeten wisselen en zou ik nogal wat netwerkkabels moeten omleggen omdat mijn AOP in de woonkamer zit en glasvezel in de meterkast. Teveel gedoe! 😳

dennusdus
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Ja, die begrijp ik dan ook wel. 
Ik stap ook liever niet over, want het geeft altijd gedoe. 


@DaveR "Gelukkig zijn er Ziggo Medewerkers die van Maandag tot Vrijdag tussen 08:30 - 17:00 uur soms in de avond tot 22:00 uur aanwezig zijn en je vast verder kunnen helpen. Deze pakken dit topic vanzelf op."

Ik weet niet wat die hier nog aan kunnen doen. Ik heb begrepen dat zij mij een korting kunnen geven voor 9 maanden. Ik heb alles naast elkaar gezet. Ik snap ook dat KPN mij nu lokt met een mooie prijs. Net zoals Ziggo nieuwe leden aan zich wil binden. Het is overal zo, bestaande klanten betalen gewoon de hoofdprijs en nieuwe krijgen een leuke korting. Hahahaha dat hadden mijn ouders vroeger al met de televisiegids (Tros Kompas). 

Ik ga er nog even een nachtje over slapen. Bedankt voor de reactie(s). 

 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@dennusdus 

Als je echt goedkoper uit wil zijn kan je nog beter voor Tmobile  uit en thuis kiezen.

Ook KPN kan niet tegen die € 50,00 op.

Je noemde al het eerste jaar, ik kijk vooral naar het tweede jaar als de kortingen eraf zijn. Anders zal je elk jaar moeten overstappen. 

 

KPN en Ziggo hebben geen echt vergelijkbare snelheden het is 50/50, 100/100, 200/200 of meteen 1 Gb. Ziggo heeft 75/10, 300/30, 600/40 of 1 Gb/50

 

Je gaat wat snelheid betreft van 300/30 omlaag met de download naar 200/200 of omhoog  naar gigabit.

 

Ziggo Internet only Compleet (300/30) gaat je € 52,95 per maand kosten.

Hierbij heb je geen toegang meer tot Ziggo Go nog wel de ongecodeerde kabeltv kanalen.

 

Bij KPN alleen internet 200/200 na het eerste jaar € 50,00 (eerste jaar €35,00 p/m)

Of meteen 1Gb dan na het eerste jaar  57,50 per maand.

 

 

Het mobiele abonnement laat ik buiten beschouwing, als deze niet bij KPN zelf onder brengt kan je mogelijk goedkoper uit zijn, dat hangt af van wat voor bundel je hebt.

 

 

dennusdus
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Na het eerste jaar betaal je bij KPN ook 50,00.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@dennusdus  schreef:

Na het eerste jaar betaal je bij KPN ook 50,00.


Je hebt gelijk, ik had TV aangezet zojuist de getallen aangepast, maar je gaat met je download omlaag, de upload gaat omhoog wat is belangrijker, die 200Mb zal vermoedelijk snel genoeg zijn.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic