1
Vraag
2
Reacties
miatafreek

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil een mediabox next

Ik wil een mediabox next , ik heb al een abonnement voor tv van Ziggo en internet van kpn. Kan ik deze bij jullie aanschaffen?

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Hallo @miatafreek Je kunt géén Mediabox Next aanschaffen, als in koop, je ontvangt een Mediabox Next in bruikleen. Om gebruik te kunnen maken van een Mediabox Next dien je een abonnement af te sluiten.

 

De Mediabox Next is op dit moment alleen verkrijgbaar in het TV Complete of Max-pakket, in combinatie met Internet Start, Complete of Max (met of zonder bellen).

 

Daarnaast betaal je eenmalig € 19,95 voor o.a. de administratie en levering. En ook ga je een eenmalig jaarcontract aan. Lees meer over het huidig aanbod op op https://www.ziggo.nl/pakketten

Bekijk in context

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

En als toevoeging, alleen bij ziggo te verkrijgen. Op een andere manier aangeschaft wordt niet geactiveerd.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Hallo @miatafreek Je kunt géén Mediabox Next aanschaffen, als in koop, je ontvangt een Mediabox Next in bruikleen. Om gebruik te kunnen maken van een Mediabox Next dien je een abonnement af te sluiten.

 

De Mediabox Next is op dit moment alleen verkrijgbaar in het TV Complete of Max-pakket, in combinatie met Internet Start, Complete of Max (met of zonder bellen).

 

Daarnaast betaal je eenmalig € 19,95 voor o.a. de administratie en levering. En ook ga je een eenmalig jaarcontract aan. Lees meer over het huidig aanbod op op https://www.ziggo.nl/pakketten

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

En als toevoeging, alleen bij ziggo te verkrijgen. Op een andere manier aangeschaft wordt niet geactiveerd.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@miatafreek  schreef:

Ik wil een mediabox next , ik heb al een abonnement voor tv van Ziggo en internet van kpn. Kan ik deze bij jullie aanschaffen?

 


Samengevat er zal gekozen moeten worden om internet en TV via Ziggo af te nemen, of TV toevoegen aan het Internet abonnement via KPN.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic