Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Berends
Level 1

Ik wil de automatische incasso datum aanpassen, kan dat?

Hallo,

Ik wil mijn automatische incasso datum aanpassen naar de 27ste van de maand, kan dat?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossingen

Wil jij graag je incassodatum wijzigen?

Bespreek de mogelijkheden met één van onze medewerkers. Zit er een geschikt moment bij? Dan passen ze het voor je aan.

Chat met ons

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag! @Berends 

Zeker kunnen we de incassodatum wijzigen. Ik heb dit doorgevoerd in het systeem zodat het rond de 25/26/27e van de maand wordt afgeschreven. Let op: het kan soms 2 maanden duren voordat de wijziging is doorgevoerd. Hou hier rekening mee. 

Fijne dag! 

Bekijk in context

0 Kudos
3 Reacties 3
Pasi
Level 19

@Berends  schreef:

...

Ik wil mijn automatische incasso datum aanpassen naar de 27ste van de maand, kan dat?

Hallo,

WELKOM op dit openbare klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators af en toe langs komen. U kan ze herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png voor hun naam.

Om u te helpen, hebben de Ziggo mods natuurlijk wel uw Ziggo gegevens nodig. Dus zet ( als u dat nog niet gedaan heeft ), uw postcode en huisnummer in uw forum profiel, hiermee kan een mod uw gegevens achterhalen. Wilt u meer privé gegevens delen, dan kan u daarvoor ook het veld ''Persoonlijke opmerkingen'' gebruiken.

Ja, hoor dat kan. U zou daarvoor de helpdesk kunnen bellen, maar ook hier kunnen wachten op een Ziggo mod. Wacht u dan totdat er 1 hier langs komt, zodra deze uw vraag gaat behandelen zal hij/zij zich hier melden.

0 Kudos
Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag! @Berends 

Zeker kunnen we de incassodatum wijzigen. Ik heb dit doorgevoerd in het systeem zodat het rond de 25/26/27e van de maand wordt afgeschreven. Let op: het kan soms 2 maanden duren voordat de wijziging is doorgevoerd. Hou hier rekening mee. 

Fijne dag! 

0 Kudos
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Voor de meelezers: dit kan ook aangevraagd worden via de chat in dit topic.