Ik krijg mail van Ziggo over een Ziggo abonnement van een andere klant. Die wil ik niet….
Klantenservice kan niet veranderen, of ik zelf de mail wil doorsturen naar de “andere” klant van Ziggo. Vreemd, in die mail staan ook gewoon persoonlijke gegevens zoal klantnummer.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @SuperGrover ,
Dat kan natuurlijk niet en ik wil heel graag met je mee zoeken naar een oplossing hiervoor.
Zou je mij een privé bericht willen sturen met daarin je e-mailadres en de gegevens van de andere klant die je krijgt, waaronder het klantnummer?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.