kero
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik krijg e-mail met openstaande facturen maar in Mijn Ziggo staat dat alles is betaald

In mijn mailbox ontvang ik een mail van Ziggo of ik mijn factuur nog wil betalen.
In het kader van pishing controleer ik in mijn account of ik een rekening niet betaald zou hebben. In die informatie staat het volgende:

Facturen

Overzicht bijgewerkt op 28 november 2018

Je hebt alles betaald

Wijzig je betaalgegevens

Op welke informatie moet ik bij Ziggo afgaan, ben ik dan werkelijk gedwongen om overal maar weer voor te bellen om te checken wat klopt?
2 Reacties 2
Steefb
Expert
Expert
  • 8392Reacties
  • 1491Oplossingen
  • 2401Likes

Weet je zeker dat die mail van Ziggo komt? Kijk eens naar de aanhef, als daar je naam niet staat, of (een stukje van) je Email adres is het vast phishing.

Bel anders even de klantenservice
of probeer de chat.
.



E-mailadressen die we gebruiken
abuse@ziggo.nl
no-reply@email.f-secure.com
safeavenue@f-secure.com
ziggo.contact@ziggo.nl
ziggo.nl@e.ziggo.nl
ziggo.nl@edm.ziggo.nl

Domeinen waar onze mailtjes vandaan komen
customergauge.com
e.ziggo.nl
edm.ziggo.nl
informatie.vodafone.nl
informatie.ziggo.nl
mailplus.nl
mailview.inforoute.nl
ziggodome.nl
lgclick.email-domain.com
express.medallia.eu
nieuws.vodafone.nl
nieuws.ziggo.nl
Anne H Z
Community Developer
Community Developer
  • 3653Reacties
  • 204Oplossingen
  • 1211Likes

Hallo kero, welkom op onze Community.

Met de tips van steefb kun je vrij snel beoordelen of de e-mail van ons afkomstig is of dat het om spam gaat. Je Mijn Ziggo account is altijd leidend, als dat in orde is hoef je je geen zorgen te maken 🙂

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo